Sentence alignment for gv-ara-20121214-27711.xml (html) - gv-ell-20120929-14032.xml (html)

#araell
1البحرين: هل تتعايش الديمقراطية والإسلام؟Μπαχρέιν: Μπορούν να συνυπάρξουν δημοκρατία και Ισλάμ;
2يتساءل المغردون البحرينيون عّما إذا كان من الممكن تطبيق المفاهيم الديمقراطية في المجتمعات الإسلامية؟Μπορεί να υπάρξει δημοκρατία στις ισλαμικές κοινωνίες; Αυτό το ερώτημα αποτέλεσε το θέμα συζήτησης μεταξύ bloggers από το Μπαχρέιν την Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου.
3يبدي أنس الشيخ شكّه في الموضوع و يشرح لماذا:Ο καλλιτέχνης από το Μπαχρέιν Al Shaikh ξεκίνησε τη συζήτηση, όταν έγραψε [ar]:
4@Anas_Al_Shaikh: Είναι δύσκολο να διαχωριστεί τι είναι πολιτικό και τι θρησκευτικό στις ισλαμικές κοινωνίε και είναι ο λόγος που δεν θα επιτευχθεί ποτέ δημοκρατία, ακόμα κι αν συνθέσουμε τα καλύτερα συντάγματα και αποδεχτούμε μια ειρηνική αλλαγή εξουσίας.
5@Anas_Al_Shaikh: في المجتمعات الاسلامية من الصعوبةالفصل بين ماهو سياسي وديني ولذا لن تنجح الديمقراطيةحتى لو كتبنا افضل الدساتير وقبلنا بالتناوب السلمي للسلطةΗ Fearless Ba7rainia απαντά: @fearlessbahrain: Η δημοκρατία είναι η λύση και το γιατρικό για τέτοια προβλήματα.
6تعارض “بحرينية شجاعة” Fearless Ba7rainia هذا الرأي:Αν δημιουργηθούν νόμοι, και ο κόσμος θα βελτιωθεί φυσικά.
7@fearlessbahrain: الديمقراطيةهي الحل و العلاج لمثل هذه المشاكل إذا تطورت القوانين سيتطور الناس بشكل طبيعي الدولة المدنية هي الخلاص لهذا الشعبΜια κοινωνία πολιτών είναι η σωτηρία του λαού μας Ο δημοσιογράφος από το Μπαχρέιν Abbas Busafwan έχει άλλη γνώμη.
8أما الصحفي البحريني، عبّاس بوصفوان فيرى أنه من الممكن إيجاد حلّ وسط وهو:Απαντά στο αρχικό tweet του Al Shaikh λέγοντας: @abbasbusafwan: Το συμπέρασμα αυτό είναι αληθινά οδυνηρό.
9@abbasbusafwan: والله هالاستنتاج مؤلم، لكنه قد يكون تعميميا، ربما نجحت تجربة تركياΜπορεί να είναι γενικότητα. Ίσως αποτελεί επιτυχία το παράδειγμα της Τουρκίας
10فيجيبه الشيخ:Ο Al Shaikh απαντά:
11@Anas_Al_Shaikh: تركيا لم توازن بين الشأن السياسي والديني والدليل ان هناك حقوق للشواذ وانا شفتهم بنفسي يتظاهرون في شارع “تقسيم” الشهير هههه@Anas_Al_Shaikh: Η Τουρκία δεν ταλαντευόταν μεταξύ θρησκευτικών και πολιτικών ζητημάτων. Για παράδειγμα, η Τουρκία έχει δικαιώματα για τους γκέι κι εγώ ο ίδιος τους είδα σε διαμαρτυρία στην περίφημη Ταξίμ
12ويعقب عليه أحمد الحداد:Και ο Ahmed Al-haddad προσθέτει:
13@DiabloHaddad: تـركيا ليست في عهد اليوم بل في زمان أتاترك // وتركيا اليوم وأردوغان الشهير أعادوها لما قبل أتتارك@DiabloHaddad: Η Τουρκία δεν είναι σήμερα ό,τι ήταν κατά την περίοδο εξουσίας του Ατατούρκ. Ο περίφημος Ερντογάν πήγε την Τουρκία στην εποχή προ Ατατούρκ
14فيردّ بوصفوان ممازحاً:Εις απάντηση, ο Busafwan αστειεύεται:
15@abbasbusafwan: اعتقد ان السعودية احسن نموذج للديمقراطية والشورى وحقوق الانسان والاعلام المقتوح والتوازن بين السياسي والديني!@abbasbusafwan: Πιστεύω πως η Σαουδική Αραβία είναι το καλύτερο παράδειγμα δημοκρατίας, Σούρα, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ελευθερίας του Τύπου και ισορροπίας μεταξύ θρησκείας και πολιτικής
16بدوره يؤمن أبو يوسف بوجوب عدم الخلط بين السياسة والدين:Ο Abu Yousif συμφωνεί ότι δεν αναμειγνύονται πολιτική και θρησκεία: @xronos2: Συμφωνώ.
17@xronos2: انا معك،يجب ان لا نخلط الدين والسياسة فهم لا يتفقان،فنصبح نظام قمعراطي مثل ايران،Δε θα πρέπει να μπλέκουμε τη θρησκεία με την πολιτική, καθώς δε συμφωνούν μεταξύ τους, κι έτσι θα γινόμαστε ένα καταπιεστικό καθεστώς σαν το Ιράν
18ونختم مع أبو كريم الذي يوصي بتحسين النظام الموجود عوضاً عن استيراد نموذج غربي لا يتلاءم وثقافتنا:Και ο Αbu Karim αναφέρει πως θα ‘πρεπε να βελτιώσουμε ό,τι έχουμε ήδη παρά να εισάγουμε μια δημοκρατία κατά τα δυτικά πρότυπα:
19@AbuKarim1: مشكلتنا اننا نريد تطبيق النظريات الغربية على مجتمعاتنا بدل البحث عن ما يوجد لدينا وتحديثه@AbuKarim1: Το πρόβλημά μας είναι ότι θέλουμε να υλοποιήσουμε δυτικές θεωρίες στις κοινωνίες μας αντί να ψάξουμε σε αυτά που έχουμε και να τα εκσυγχρονίσουμε