# | ara | ell |
---|
1 | كيف تلعب وجبة الغذاء المدرسية دورًا محوريًا في التعليم في اليابان | Πώς το μεσημεριανό στο σχολείο παίζει βασικό ρόλο στην εκπαίδευση στην Ιαπωνία |
2 | يستطيع أي شخص حضر أو علّم في مدرسة يابانية في أي وقت مضى أن يخبرك بأن وجبة الغذاء المدرسية (給食, kyuushoku) هي الجزء الأكثر أهمية من اليوم. | Όποιος έχει παρακολουθήσει ποτέ μάθημα ή έχει διδαχθεί σε ιαπωνικό σχολείο μπορεί να σας πει ότι το μεσημεριανό γεύμα στο σχολείο (給 食, kyuushoku) είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ημέρας. |
3 | لا توفرُ فقط التغذية، لكن أيضًا هي فرصة المعلمين والطلاب للالتقاء لتناول الطعام معًا. | Παρέχει όχι μόνο τροφή, αλλά και μια ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για να δημιουργήσουν δεσμούς, τρώγοντας μαζί. |
4 | بينما يتم في العادة تحضير وجبة الغذاء من قبل موظفين متفرغين في مطبخ كبير في المدرسة أو في مرفق مركزي يخدم منطقة المدرسة بأكملها، إلاّ أن مسؤولية الطلبة خدمة وتقديم وجبة الغذاء لزملائهم. | Ενώ το μεσημεριανό τυπικά παρασκευάζεται από το προσωπικό πλήρους απασχόλησης σε μια μεγάλη κουζίνα είτε στο σχολείο είτε σε κεντρικές εγκαταστάσεις που εξυπηρετούν ολόκληρη την περιοχή του σχολείου, οι μαθητές είναι οι υπεύθυνοι για το σερβίρισμα του γεύματος για τους συμμαθητές τους. |
5 | هناك كافيتيريا، تعتمد على ثقافة مدينة نيويورك تُدعى ثقافة الكافيتيريا، والتي لديها مهمة العمل الإبداعي لتحقيق صفر نفايات في كافيتيريات المدارس الحكومية، والوصول أيضًا لتحقيق مجتمعات ذكية مُناخيًا قادرة على مواجهة آثار المناخ بوسائل طبيعية تدعم السكان والحياة البرية، أنتجب فيديو إعلامي شيق يقدم أفكارًا رائعة حول كون وجبات الغذاء جزء أساسي من التعليم في المدارس اليابانية. | Η καφετέρια που βρίσκεται στην Νέα Υόρκη και βασίζεται στην Καφετέρια Πολιτισμού (CafCu), η οποία έχει αποστολή το να εργάζεται δημιουργικά για την επίτευξη μηδενικών αποβλήτων σε δημόσιες σχολικές καφετέριες και κοινότητες φιλικές προς το παγκόσμιο κλίμα, έχει δημιουργήσει ένα ευχάριστο ενημερωτικό βίντεο, που παρέχει έξυπνες ιδέες για το πώς τα σχολικά γεύματα είναι ένα θεμελιώδες μέρος της εκμάθησης στα σχολεία της Ιαπωνίας. |