Sentence alignment for gv-ara-20141214-36224.xml (html) - gv-ell-20150307-26933.xml (html)

#araell
1تعزيز ثقافة التّسامح في المعاهد الثانوية في ماليΜάλι: Προώθηση της ανεκτικότητας στα γυμνάσια του Τιμπουκτού
2لخّصت عبارة “العيش المشترك” التي أُطلقت على نوادي المطالعة في المعاهد الثّانوية بمنطقة تمبكتو، هدف برنامج دفع الانتقال في مالي (PAT- MALI) لتشجيع ثقافة الحوار والتسامح.Συμμετέχοντες στο εργαστήριο Vivre Ensemble (Ζώντας Μαζί) στο Τιμπουκτού, Μάλι - φωτογραφία συντάκτη.
3ويصبو هذا المشروع إلى توفير320 قارئًا إلكترونيًّا للمعلّمين ولأعضاء هذه النوادي على حدّ السواء، إذا ما تلقَّى إطار التدريس المتكون من 32 معلّمًا ومعلّمة من مختلف التخصّصات تدريبًا حول طُرق إنشاء نوادٍ للمطالعة أواخر نوفمبر/ تشرين الثاني.“Vivre ensemble” - “Ζώντας μαζί” είναι το όνομα των λεσχών ανάγνωσης, που έχει ως σκοπό να συνεχίσει το έργο που ξεκίνησε το PAT-MALI (Programme d'Appui à la Transition du Mali - υποστηρικτικό πρόγραμμα μετάβασης του Μάλι).
4فيما يلي تقرير بالصور عن فعاليات واحدة من هاته الورشات التي أُقيمت بتمبكتو:Αυτό το πρόγραμμα έχει στόχο την προώθηση της ανεκτικότητας και της ελευθερίας εντός των ιδρυμάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής του Τιμπουκτού.
5تمّ توفير الموارد البشرية والمادية لتمكين معاهد التعليم الثانوي ومراكز التدريب المهني بمنطقة تمبكتو من الاستفادة، في إطار نوادي المطالعة، من القارئات الإلكترونية التي تحوي أكثر من 4000 كتاب. أشرفت زينب بن علا بمهارة فائقة وفي جوّ من الودِّ على سير التدريب، وهي باحثة مشاركة في المركز العلمي العربي للأبحاث والدراسات الإنسانية بالرباط.Έτσι, από τις 24 ως τις 27 Νοεμβρίου 2014, 32 καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων εκπαιδεύτηκαν πάνω σε διάφορες μεθόδους για την οργάνωση λεσχών ανάγνωσης και έλαβαν κατά την ολοκλήρωση του προγράμματος 320 αναγνώστες ψηφιακού βιβλίου τόσο για τους ίδιους όσο και για τα μέλη των λεσχών κατά τόπους.
6وتهدف هذه المنظمة الغير حكومية إلى تعزيز مبادئ الحرية، والديمقراطية، وسيادة دولة القانون.Παρακάτω, μια εικόνα του ρεπορτάζ από ένα εργαστήριο στο Τιμπουκτού: Εργαστήριο “Ζώντας Μαζί” στο Τιμπουκτού
7كان إطار التدريس المُتكَوِّن من 32 معلمًا ومعلمة - حيث أظهرُ بينهم - سعيدًا بالحصول على القارئات الإلكترونية والقرص المضغوط الذي يحوي أفكارًا عن الحرية.Ανθρώπινοι πόροι αλλά και υλικά μέσα χρησιμοποιήθηκαν, ώστε να επιτρέψουν στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στα ινστιτούτα τεχνικής κατάρτισης της περιοχής του Τιμπουκτού να επωφεληθούν από τους ψηφιακούς αναγνώστες, στις διάφορες λέσχες ανάγνωσης, οι οποίοι περιλαμβάνουν πάνω από 4000 βιβλία.
8ذلك كي يتسنّى لهم نسيان الدمار الذي لحق بمكتبتهم إبّان حُكم الإسلاميين للبلدة القديمة في تمبكتو منذ إبريل / نيسان 2012 حتى يناير / كانون الثاني 2013، عندما طرد الجيش الفرنسي “الجهاديين” من شمال مالي حتى داخل الصحراء.Συμμετέχοντες στο εργαστήριο Η εκπαίδευση έλαβε χώρα σε πολύ καλό κλίμα, ηγούμενη από την επικεφαλής του προγράμματος, Zineb Benalla, ερευνήτρια από το Αραβικό Ινστιτούτο για την Επιστημονική Έρευνα και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο Ραμπάτ του Μαρόκο.
9لهذه الأجهزة أيضًا ميزةُ إراحةِ “المعلمين والمعلمات من قلم (Bic) الأحمر” على حدّ قول زينب بن علا، المُشرفةُ على التّكوين؛ كي يتمكّنوا من التخلّصِ من عبء صرامةِ طُرق التّعليم التّقليديّةِ المُقترنةِ بدلالات هذا القلم.Το Ινστιτούτο αποτελεί έναν μη κυβερνητικό οργανισμό που προωθεί την ελευθερία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη δημοκρατία. Ένας συμμετέχων στο εργαστήριο “Ζώντας Μαζί” στο Τιμπουκτού, Μάλι - Φωτογραφία συντάκτη
10Οι 32 καθηγητές ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την παραλαβή των αναγνωστών και του CD (ιδέες για την ελευθερία) που ίσως τους επιτρέψει να ξεχάσουν την καταστροφή της βιβλιοθήκης τους, που βρισκόταν στη παλιά πόλη του Τιμπουκτού, από το Ισλαμικό Κράτος, τον Απρίλιο του 2012 έως τον Ιανουάριο του 2013, οπότε επενέβη ο γαλλικός στρατός, με αποτέλεσμα την εκτόπιση των τζιχαντιστών στο βόρειο Μάλι και την εκδίωξή τους στην έρημο.
11فينحصرُ دورهم إلى مُجرّد تيسيرٍ وتنشيطٍ لحلقاتٍ مختلفةِ المواضيع، تتعلّقُ بمبادئ العيش المشترك والتّفاعل الثقافي بين الطلاب داخل أنديتهم.Συμμετέχοντες στο εργαστήριο “Ζώντας Μαζί” στο Τιμπουκτού, Μάλι - Φωτογραφία συντάκτη
12Οι ψηφιακοί αναγνώστες δίνουν επίσης το πλεονέκτημα να απαλλαγούν “οι καθηγητές από το κόκκινο στυλό”, όπως τόνισε η Zineb Benalla, “απορρίπτοντας το πέπλο της σοβαροφάνειας και της αυστηρότητας και να γίνουν απλώς οι διαμεσολαβητές των θεματικών ενοτήτων με τη κοινή ζωή και την διαπολιτισμικότητα ως παράδειγμα για τους μαθητές των λεσχών οι οποίοι επιλέχθηκαν βάσει της ποικιλομορφίας τους”.
13هذه الأنديةُ التي سيتم اختيارها على أساس قيم الاختلاف والتعدّد.Εξηγώντας το έργο “Ζώντας Μαζί”, στο Μάλι. - Φωτογραφία συντάκτη
14وُزّعت القارئات الإلكترونية عند انتهاء التكوين.Οι ψηφιακοί αναγνώστες του προγράμματος “Ζώντας Μαζί” - Φωτογραφία συντάκτη