# | ara | ell |
---|
1 | البحرين: هل تتعايش الديمقراطية والإسلام؟ | Μπαχρέιν: Μπορούν να συνυπάρξουν δημοκρατία και Ισλάμ; |
2 | يتساءل المغردون البحرينيون عّما إذا كان من الممكن تطبيق المفاهيم الديمقراطية في المجتمعات الإسلامية؟ | Μπορεί να υπάρξει δημοκρατία στις ισλαμικές κοινωνίες; Αυτό το ερώτημα αποτέλεσε το θέμα συζήτησης μεταξύ bloggers από το Μπαχρέιν την Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου. |
3 | يبدي أنس الشيخ شكّه في الموضوع و يشرح لماذا: | Ο καλλιτέχνης από το Μπαχρέιν Al Shaikh ξεκίνησε τη συζήτηση, όταν έγραψε [ar]: |
4 | | @Anas_Al_Shaikh: Είναι δύσκολο να διαχωριστεί τι είναι πολιτικό και τι θρησκευτικό στις ισλαμικές κοινωνίε και είναι ο λόγος που δεν θα επιτευχθεί ποτέ δημοκρατία, ακόμα κι αν συνθέσουμε τα καλύτερα συντάγματα και αποδεχτούμε μια ειρηνική αλλαγή εξουσίας. |
5 | @Anas_Al_Shaikh: في المجتمعات الاسلامية من الصعوبةالفصل بين ماهو سياسي وديني ولذا لن تنجح الديمقراطيةحتى لو كتبنا افضل الدساتير وقبلنا بالتناوب السلمي للسلطة | Η Fearless Ba7rainia απαντά: @fearlessbahrain: Η δημοκρατία είναι η λύση και το γιατρικό για τέτοια προβλήματα. |
6 | تعارض “بحرينية شجاعة” Fearless Ba7rainia هذا الرأي: | Αν δημιουργηθούν νόμοι, και ο κόσμος θα βελτιωθεί φυσικά. |
7 | @fearlessbahrain: الديمقراطيةهي الحل و العلاج لمثل هذه المشاكل إذا تطورت القوانين سيتطور الناس بشكل طبيعي الدولة المدنية هي الخلاص لهذا الشعب | Μια κοινωνία πολιτών είναι η σωτηρία του λαού μας Ο δημοσιογράφος από το Μπαχρέιν Abbas Busafwan έχει άλλη γνώμη. |
8 | أما الصحفي البحريني، عبّاس بوصفوان فيرى أنه من الممكن إيجاد حلّ وسط وهو: | Απαντά στο αρχικό tweet του Al Shaikh λέγοντας: @abbasbusafwan: Το συμπέρασμα αυτό είναι αληθινά οδυνηρό. |
9 | @abbasbusafwan: والله هالاستنتاج مؤلم، لكنه قد يكون تعميميا، ربما نجحت تجربة تركيا | Μπορεί να είναι γενικότητα. Ίσως αποτελεί επιτυχία το παράδειγμα της Τουρκίας |
10 | فيجيبه الشيخ: | Ο Al Shaikh απαντά: |
11 | @Anas_Al_Shaikh: تركيا لم توازن بين الشأن السياسي والديني والدليل ان هناك حقوق للشواذ وانا شفتهم بنفسي يتظاهرون في شارع “تقسيم” الشهير هههه | @Anas_Al_Shaikh: Η Τουρκία δεν ταλαντευόταν μεταξύ θρησκευτικών και πολιτικών ζητημάτων. Για παράδειγμα, η Τουρκία έχει δικαιώματα για τους γκέι κι εγώ ο ίδιος τους είδα σε διαμαρτυρία στην περίφημη Ταξίμ |
12 | ويعقب عليه أحمد الحداد: | Και ο Ahmed Al-haddad προσθέτει: |
13 | @DiabloHaddad: تـركيا ليست في عهد اليوم بل في زمان أتاترك // وتركيا اليوم وأردوغان الشهير أعادوها لما قبل أتتارك | @DiabloHaddad: Η Τουρκία δεν είναι σήμερα ό,τι ήταν κατά την περίοδο εξουσίας του Ατατούρκ. Ο περίφημος Ερντογάν πήγε την Τουρκία στην εποχή προ Ατατούρκ |
14 | فيردّ بوصفوان ممازحاً: | Εις απάντηση, ο Busafwan αστειεύεται: |
15 | @abbasbusafwan: اعتقد ان السعودية احسن نموذج للديمقراطية والشورى وحقوق الانسان والاعلام المقتوح والتوازن بين السياسي والديني! | @abbasbusafwan: Πιστεύω πως η Σαουδική Αραβία είναι το καλύτερο παράδειγμα δημοκρατίας, Σούρα, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ελευθερίας του Τύπου και ισορροπίας μεταξύ θρησκείας και πολιτικής |
16 | بدوره يؤمن أبو يوسف بوجوب عدم الخلط بين السياسة والدين: | Ο Abu Yousif συμφωνεί ότι δεν αναμειγνύονται πολιτική και θρησκεία: @xronos2: Συμφωνώ. |
17 | @xronos2: انا معك،يجب ان لا نخلط الدين والسياسة فهم لا يتفقان،فنصبح نظام قمعراطي مثل ايران، | Δε θα πρέπει να μπλέκουμε τη θρησκεία με την πολιτική, καθώς δε συμφωνούν μεταξύ τους, κι έτσι θα γινόμαστε ένα καταπιεστικό καθεστώς σαν το Ιράν |
18 | ونختم مع أبو كريم الذي يوصي بتحسين النظام الموجود عوضاً عن استيراد نموذج غربي لا يتلاءم وثقافتنا: | Και ο Αbu Karim αναφέρει πως θα ‘πρεπε να βελτιώσουμε ό,τι έχουμε ήδη παρά να εισάγουμε μια δημοκρατία κατά τα δυτικά πρότυπα: |
19 | @AbuKarim1: مشكلتنا اننا نريد تطبيق النظريات الغربية على مجتمعاتنا بدل البحث عن ما يوجد لدينا وتحديثه | @AbuKarim1: Το πρόβλημά μας είναι ότι θέλουμε να υλοποιήσουμε δυτικές θεωρίες στις κοινωνίες μας αντί να ψάξουμε σε αυτά που έχουμε και να τα εκσυγχρονίσουμε |