# | ell | fra |
---|
1 | Παραδοσιακό παραμύθι των Iñupiat γίνεται βιντεοπαιχνίδι | Un jeu vidéo redonne vie à un conte Iñupiaq |
2 | Ένα παραδοσιακό παραμύθι των ιθαγενών της Αλάσκα Iñupiat με τίτλο Kunuuksaayuka, που ειπώθηκε από τον Robert Nasruk Cleveland και καταγράφηκε στο βιβλίο “Stories of the Black River People” πήρε πλέον νέα ζωή με τη μορφή βιντεοπαιχνιδιού για ηλεκτρονικούς υπολογιστές και άλλες δημοφιλείς κονσόλες παιχνιδιών. | Un conte traditionnel Iñupiaq appelé Kunuuksaayuka, raconté par Robert Nasruk Cleveland et documenté dans son livre Stories of the Black River People [Histoires du peuple de la Rivière Noire] vient de renaître sous la forme d'un jeu vidéo pour PC et autres consoles de jeu. |
3 | Το νέο παιχνίδι τιτλοφορείται “Ποτέ Μόνη” (Kisima Inŋitchuŋa) και συνεχίζει να απολαμβάνει θετικές κριτικές για τη μοναδική προσέγγιση του στο να συμπεριλάβει κοινότητες ιθαγενών της Αλάσκα σε ολόκληρη τη διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού. | Le nouveau jeu intitulé Never Alone [Jamais Seul(e) Kisima Inŋitchuŋa] ne cesse de recevoir des éloges pour son approche particulière qui intègre les communautés amérindiennes de l'Alaska dans tout le développement du jeu. |
4 | Με αγγλικούς υπότιτλους και αρχική αφήγηση στη γλώσσα Iñupiat [en], το παιχνίδι λέει την ιστορία [en] ενός νεαρού κοριτσιού, της Nuna, και της αρκτικής αλεπούς της, που ξεκινάνε για να εξερευνήσουν και ανακαλύψουν την αιτία μιας τρομερής χιονοθύελλας που επηρεάζει την κοινότητά της. | Raconté en langue Iñupiat et sous-titré en anglais, le jeu raconte l'histoire d'une jeune fille appelée Nuna et de son compagnon, un renard arctique, qui partent à l'aventure pour découvrir la cause d'un blizzard terrible qui ravage leur communauté. |
5 | Αν και ο χαρακτήρας αρχικά ήταν αγόρι στο παραμύθι που αφηγήθηκε ο Cleveland, οι σχεδιαστές του παιχνιδιού έκαναν την αλλαγή αυτή μετά από την σύμφωνη γνώμη που ζήτησαν και έλαβαν από την Minnie Gray [en], κόρη του Cleveland. | Bien qu'à l'origine le héros soit un garçon dans la version racontée par Cleveland, les développeurs du jeu ont demandé la permission de Minnie Gray, la fille de Cleveland, pour effectuer ce changement. |
6 | To project ξεκίνησε σαν συλλογική πρωτοβουλία από το Cook Inlet Tribal Council, το οποίο συνεργάστηκε με τους E-Line Media και Upper One Games, οι πρώτοι σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών με ιδιοκτησία από ιθαγενείς. | Au départ, le projet était une initiative collaborative du Conseil tribal de la crique de Cook qui a travaillé avec E-media et Upper One Games, le premier développeur de jeux vidéo appartenant à des membres d'une communauté autochtone. |
7 | Στο ιστολόγιο του βιντεοπαιχνιδιού, οι δημιουργοί κατέγραψαν τη διαδικασία, καθώς επίσης δημιούργησαν το βίντεο με τα παρασκήνια (πιο πάνω), που δείχνει πώς γηραιότεροι, νεολαία και γλωσσολόγοι έλαβαν υπερήφανα μέρος όλοι στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. | Sur le blog du jeu vidéo, les développeurs ont documenté tout le processus, et ont créé une vidéo sur les coulisses du tournage qui montre comment les aînés de la tribu, les jeunes et les linguistes ont tous fièrement participé au développement du jeu. |
8 | Κριτικές συνεχίζουν να έρχονται και ο Roy Boney γράφει στο ιστολόγιο Native Peoples ότι το “Ποτέ Μόνη” είναι “κάτι περισσότερο από ένα τυπικό βιντεοπαιχνίδι. | Les recensions de cessent de se multiplier, et Roy Boney écrit sur le blog des Peuples Autochtones que Never Alone est “bien plus qu'un jeu vidéo typique. |
9 | Είναι μια πολιτισμική εμπειρία στη συσκευασία ενός όμορφου και στοχαστικού κομματιού ψηφιακής τέχνης”. | C'est une expérience culturelle présentée sous la forme d'une oeuvre d'art numérique magnifique et intelligente.” |