# | ell | ind |
---|
1 | Ρωσία: “Τείχος Προστασίας” Λογοκρίνει το RuNet; | Russia: Sebuah Firewall untuk Mensensor RuNet? |
2 | Στις 10 Ιουλίου, το τμήμα ρωσικής γλώσσας της Wikipedia επανέλαβε προηγούμενες διαμαρτυρίες της εναντίον των Αμερικανών και Ιταλικών νόμων, διακόπτοντας την παροχή υπηρεσιών και κοινοποιώντας στην αρχική σελίδα της μια δημόσια ανακοίνωση [ru] που αφορά το νομοσχέδιο που πρόκειται να αναθεωρήσει το Ρωσικό κοινοβούλιο. | Pagi ini, situs Wikipedia bagian Bahasa Rusia mengulang protes masa lampau terhadap undang-undang Internet Amerika dan Itali dengan menangguhkan jasanya dan mempublikasikan di halaman depan sebuah pengumuman [ru] yang mengecam rancangan undang-undang yang sedang dibahas oleh parlemen Rusia (Duma). |
3 | Ο νόμος 89417-6 [ru], “στο όνομα της προστασίας των παιδιών από επιβλαβείς για την υγεία τους και την ανάπτυξή τους πληροφορίες”, πέρασε από τη Δούμα στις αρχές του Ιουνίου, επικυρωμένος από μέλη και των τεσσάρων εκπροσωπούμενων πολιτικών κομμάτων. Ωστόσο έχει πυροδοτήσει διαμάχες, ενώ οι επικριτές της νομοθεσίας την εμφανίζουν ως μια προσπάθεια αντιγραφής του “Μεγάλου Τείχους Προστασίας” της Κίνας [en]. | UU 89417-6 [ru], “Tentang Perlindungan Anak-Anak Dari Informasi yang Membahayakan Kesehatan dan Perkembangan Mereka,” masuk ke dalam Duma pada awal Juni dengan dukungan semua anggota dari empat partai politik yang memiliki representasi di parlemen, tetapi sejak itu telah terjadi kontroversi dengan para kritik menggambarkan legislasi tersebut sebagai usaha pemerintah untuk meniru “Great Firewall” milik Cina. |
4 | Στιγμιότυπο από τη μπλοκαρισμένη αρχική σελίδα του ιστολογίου του ru.wikipedia.org. 10 Ιουλίου 2012. | Cuplikan gambar dari homepage milik ru.wikipedia.org, 10 Juli 2012. |
5 | Γράφει: “Φανταστείτε ένα κόσμο χωρίς ελεύθερη γνώση” | Teks: “Bayangkan dunia tanpa pengetahuan bebas.” |
6 | Τι θα έκανε ο Νόμος; | Apa Tujuan Undang-Undang Tersebut? |
7 | Ο Νόμος θα δημιουργούσε ένα μητρώο (ή “μαύρη λίστα”) για όλο το διαδικτυακό υλικό που περιλαμβάνει παράνομες πληροφορίες σχετικά με τα παιδιά (συγκεκριμένα: παιδική πορνογραφία, σύνεργα χρήσης ναρκωτικών και οδηγίες αυτο-πρόκλησης βλάβης). | |
8 | Κάθε φορά που μια ιστοσελίδα εμφανιζόταν στη λίστα, ο παροχέας υπηρεσιών της σελίδας θα είχε στη διάθεσή του 24 ώρες για να ειδοποιήσει τον ιδιοκτήτη της, ο οποίος θα έπρεπε έπειτα να διαγράψει το προσβλητικό υλικό. | Undang-undang tersebut akan menciptakan daftar terlarang (atau blacklist) dari berbagai sumber di dunia maya yang mengandung informasi ilegal yang berhubungan dengan anak-anak (misalnya pornografi anak-anak, perangkat narkoba, dan cara-cara untuk menyakiti diri sendiri). |
9 | Αν ο ιδιοκτήτης δε συμμορφωθεί, ο παροχέας της υπηρεσίας πρέπει να κλείσει εντελώς ή να διαγράψει την ίδια την ιστοσελίδα. | Saat sebuah situs muncul di daftar tersebut, penyedia hosting memiliki 24 jam untuk memberitahu si pemilik situs yang kemudian harus menghapus data yang melanggar undang-undang. |
10 | Σε περίπτωση που ο παροχέας της υπηρεσίας δε συμμορφωθεί ή αρνηθεί να δράσει κατάλληλα, μπαίνει στη λίστα και οι παροχείς υπηρεσιών διαδικτύου πρέπει να διακόψουν την πρόσβαση σε ολόκληρο τον βασικό παροχέα. | Apabila si penyedia hosting gagal atau menolak untuk mengambil tindakan, maka perusahaan tersebut akan masuk dalam daftar terlarang dan para penyedia jasa Internet harus memotong akses menuju penyedia hosting tersebut. |
11 | Όποιος προστίθεται στη μαύρη λίστα, έχει τρεις μήνες στη διάθεσή του να προσφύγει κατά της απόφασης σε δικαστήριο. | Mereka yang dicantumkan dalam daftar hitam memiliki tiga bulan untuk mengajukan naik banding di pengadilan. |
12 | Το νομοσχέδιο έχει τις ρίζες του στην “Ένωση για το Ασφαλές Διαδίκτυο” [ru], η οποία ετοίμασε ένα προσχέδιο για το Υπουργείο Τηλεπικοινωνιών και Μαζικής Επικοινωνίας την περασμένη άνοιξη. | Rancangan undang-undang ini berasal dari Liga untuk Internet yang Aman (League for a Safe Internet) [ru], yang mempersiapkan blueprint rancangan untuk Kementrian Telekomuniasi dan Komunikasi Massa musim semi lalu. |
13 | Σε αυτό το στάδιο, το σχέδιο ήταν, το μητρώο να περιοριστεί σε URL (εκτός από φίλτρα DNS και μπλοκάρισμα διευθύνσεων ΙΡ) και να μεταβιβάσει την εξουσία διαχείρισης της λίστας σε μια ΜΚΟ. | Pada saat itu, rencananya adalah untuk membatasi daftar tersebut sebatas URL saja (tidak termasuk pemfilteran DNS dan memblokir IP), dan mendelegasikan kekuasaan dalam pengelolaan daftar tersebut kepada sebuah lembaga swadaya masyarakat (LSM). |
14 | Ο διευθυντής της Ένωσης, Denis Davydov, εξήγησε ότι οι ανησυχίες της διαδικτυακής κοινωνίας για “υπερβολικό έλεγχο από το κράτος” αποτέλεσαν κίνητρο για αυτό το σχέδιο. | Direktur Liga, Denis Davydov, menjelaskan bahwa keprihatinan terhadap “terlalu banyak kontrol dari pemerintah” melatar belakangi desain seperti ini. |
15 | Οι βουλευτές της Δούμα και ο Γενικός Εισαγγελέας, όμως [ru], είχαν άλλα σχέδια και η πρόσβαση στο μητρώο επεκτάθηκε και πιθανός υποψήφιος για έλεγχο της εκστρατείας, θεωρείται τώρα η Roskomnadzor (Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εποπτείας για τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών). | Namun, para deputi Duma dan penuntut umum negara memiliki rencana lain [ru], dan cakupan daftar terlarang pun di perluas. Kandidat terkuat untuk melakukan pengawasan adalah Badan Pengawasan Federal untuk Teknologi Informasi dan Komunikasi (the Federal Supervision Agency for Information Technologies and Communications (Roskomnadzor)). |
16 | Ένα μεγάλο μέρος της διαμάχης γύρω από το Νόμο 89417-6, εστιάζει στις ανησυχίες ότι είναι σκόπιμα ασαφής και ανοίγει τις πόρτες σε μελλοντικές επεκτάσεις της εφαρμογής του μητρώου. | Banyak dari kontroversi seputar UU 89417-6 ditujukan terhadap bahasanya yang memang sengajak dibuat samar-samar, dan membuka pintu untuk perluasan akan penetapan daftar terlarang. |
17 | Για παράδειγμα, η δικηγόρος Evgeny Arievich, συνεργάτης στην Baker and McKenzie, δηλώνει [ru] ότι η μαύρη λίστα θα μπορούσε να επεκταθεί, συμπεριλαμβάνοντας και άλλους τύπους παράνομων πληροφοριών, σύμφωνα με άλλους εγκληματικούς κώδικες (όπως αυτούς για τον διαδικτυακό εξτρεμισμό, τα κρατικά μυστικά, τα προσωπικά δεδομένα κ.ο.κ.). Συνεχίζει λέγοντας ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να περιορίσουν την πρόσβαση σε πολιτικού περιεχομένου πληροφορίες και σε εργαλεία κοινωνικής κινητοποίησης. | Contohnya, pengacara Evgeny Arievich, partner dari kantor pengacara Baker dan McKenzie berkata [ru] bahwa daftar terlarang dapat berkembang untuk mencakup berbagai macam informasi ilegal lainnya yang berada dibawah naungan undang-undang pidana lain (seperti tentang ekstremisme, rahasia negara, data pribadi, dan sebagainya), dan dapat digunakan untuk membatasi akses terhadap informasi politik dan alat mobilisasi sosial. |
18 | Το πιο ευαίσθητο απόσπασμα του νόμου φαίνεται να είναι το Άρθρο 5, Παράγραφος 4, σημεία 1 και 2, όπου το νομοσχέδιο περιγράφει ποιες διαδικτυακές πληροφορίες μπορεί να προστεθούν στη λίστα χωρίς δικαστική εντολή και τι χρειάζεται για να γίνει δικαστική έγκριση. | Bagian paling sensitif dari undang-undang tersebut adalah Artikel 5, Nomor 4, Bagian 1 dan 2, dimana undang-undang menjelaskan informasi di dunia maya apa saja yang dapat dimasukkan ke dalam daftar tanpa proses peradilan dan apa yang memerlukan persetujuan dari pengadilan. |
19 | Τα παρακάτω (αποσπάσματα από το νομοσχέδιο μετά από μια πρώτη ανάγνωση[ru]) ανήκουν στην πρώτη κατηγορία: | Materi berikut (diambil dari rancangan undang-undang setelah pembahasan pertama di parlemen [ru] termasuk dalam kategori tersebut): |
20 | | […] child pornography, as well as information containing propaganda about the use of narcotics, psychotropic drugs, and their precursors, and information compelling children to commit acts that threaten their lives and/or health, including self-harm and suicide […] |
21 | […] η παιδική πορνογραφία, όπως και οι προπαγανδιστικές πληροφορίες για τη χρήση ναρκωτικών, ψυχιατρικών φαρμάκων, των προδρόμων τους και των πληροφοριών που αναγκάζουν τα παιδιά να προβούν σε πράξεις που απειλούν τη ζωή τους ή/και την υγεία τους, συμπεριλαμβανομένων της αυτο-πρόκλησης βλάβης και της αυτοκτονίας […] | […] pornografi anak-anak, sekaligus informasi yang mengandung propaganda tentang penggunaan narkotik, obat-obatan psikotropika, dan zat-zat berbahaya lainnya, dan informasi yang menganjurkan anak-anak untuk melakukan tindakan yang mengancam hidup dan/atau kesehatan mereka, termasuk menyakiti diri sendiri dan bunuh diri […] |
22 | Αντίθετα, το νομοσχέδιο εισάγει την ανάγκη για δημιουργία εποπτικού δικαστηρίου στις ακόλουθες περιπτώσεις: | Maka dari itu, rancangan undang-undang menyebabkan perlunya pengawasan peradilan dalam keadaan berikut: |
23 | (μπορούν να προστεθούν στη λίστα) άλλες πληροφορίες που δε διαδίδονται με νόμιμο τρόπο στη Ρωσική Ομοσπονδία με βάση δικαστική απόφαση που αναγνωρίζει το παράνομο της διάδοσης πληροφοριών. | Other information not legally disseminated in the Russian Federation [can be added to the registry] on the basis of a court decision recognizing the illegality of the disseminated information. |
24 | Ο δημοσιογράφος Andrei Babitskii ασκεί κριτική [ru], υποστηρίζοντας ότι η γλώσσα του νόμου είναι σκόπιμα ασαφής και ότι “οι πληροφορίες που αναγκάζουν τα παιδιά να προβούν σε πράξεις που απειλούν τη ζωή τους” θα μπορούσαν να αφορούν ιστοσελίδες αφιερωμένες σε σειρά επικίνδυνων δραστηριοτήτων αναψυχής (όπως η ελεύθερη πτώση ή η αναρρίχηση). | Informasi lainnya yang tidak disebarkan secara sah di Rusia [dapat ditambahkan ke dalam daftar terlarang] menurut perintah dari pengadilan yang memutuskan ketidakabsahan dari informasi yang disebarkan tersebut. Jurnalis Andrei Babitskii telah mengkritik [ru] penuturan ini karena sengaja dibuat agar samar-samar, dan berpendapat bahwa “informasi yang menganjurkan anak-anak untuk berbuat tindakan yang mengancam hidup mereka” seharusnya termasuk situs-situs yang di dedikasikan kepada aktivitias rekreasi berbahaya (seperti skydiving atau panjat tebing). |
25 | Ο ίδιος αναφέρει το ρεκόρ εξωδικαστικών διαδικτυακών “καταστολών” της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ελέγχου των Ναρκωτικών, υποστηρίζοντας ότι οποιαδήποτε καταστρατήγηση των δικαστηρίων δεν μπορεί παρά να αυξήσει την κατάχρηση εξουσίας από την αστυνομία. | Ia menyebutkan kegiatan Badan Pengontrol Obat-Obatan Federal (Federal Drug Control Service) masa lampau termasuk “penindasan” secara online, dan mengemukakan argumen bahwa turut campurnya pengadilan hanya akan meningkatkan penyalahgunaan wewenang oleh kepolisian. |
26 | Ποιοι υποστηρίζουν το Νόμο; | Siapa Pendukung UU Tersebut? |
27 | Από την άλλη πλευρά, η βουλευτής του πολιτικού κόμματος “Δίκαιη Ρωσία” της Δούμα, Elena Mizulina, υποστηρίζει [ru] ότι “κανείς - εκτός από τους παιδόφιλους και τους βασιλιάδες των ναρκωτικών - δεν έχει τίποτα να κρύψει από αυτό το νόμο”. | Deputi Duma “Hanya Russia” Elena Mizulina berkata [ru] bahwa “hanya para pedofil dan pedagang obat-obatan terlarang yang patut merasa takut akan undang-udang ini.” |
28 | Ως μια από τους επικεφαλής υποστηρικτές του νομοσχεδίου, η Mizulina απορρίπτει την ιδέα ότι το κοινοβούλιο επιβάλλει υπερβολικούς νόμους για το Διαδίκτυο. | Sebagai salah satu pendukung utama undang-undang ini, Mizulina membantah argumen bahwa parlemen ingin menetapkan pengaturan yang berlebihan di Internet. |
29 | “Ο μηχανισμός βασίζεται σε αυτο-οργάνωση”, εξηγεί, εννοώντας ότι το μητρώο προορίζεται να λειτουργεί παθητικά, με τους παροχείς και τους προμηθευτές να κάνουν την περισσότερη δουλειά, ενώ η πολιτεία θα κρατά απόσταση σε μεγάλο βαθμό. | “Mekanismenya dikembangkan dari pengaturan diri sendiri,” ia menjelaskan, maksudnya adalah daftar terlarang dibuat agar berfungsi secara pasif, dengan penyedia jasa yang melakukan pengaturan sendiri-sendiri, dan pemerintah tidak terlibat aktif. |
30 | Όπως ήταν αναμενόμενο, η Mizulina δεν είναι μόνη της μέσα στη Δούμα, η οποία ετοιμάζεται να περάσει σε δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου σήμερα. | Tidak mengagetkan bahwa Mizulina bukan satu-satunya pendukung UU ini di dalam Duma, dimana UU tersebut diantisipasikan akan lolos dari pembahasan kedua hari ini [13 Juli]. |
31 | Ο Ilya Ponomarev, κρατικός βουλευτής της Δούμα, σε εκστρατεία για τον Sergei Udaltsov. | Ilya Ponomarev, Deputi Duma, saat demonstrasi mengenai Sergei Udaltsov, 29 Desember 2011. |
32 | 29 Δεκεμβρίου 2011. Φωτογραφία: ALEXEY NIKOLAEV, © Demotix. | Foto olex ALEXEY NIKOLAEV, copyright © Demotix. |
33 | Ωστόσο, οι αναγνώστες ίσως δεχτούν ένα μικρό σοκ, όταν μάθουν πως ο Ilya Ponomarev, ένας άλλος βουλευτής του “Δίκαιη Ρωσία” και πρόσφατα “ερωτευμένος” με το κίνημα της αντιπολίτευσης κατά του Πούτιν, δήλωσε δημόσια, υποστηρικτής του νομοσχεδίου. | Para pembaca mungkin akan sedikit kaget saat menyadari bahwa Ilya Ponomarev, satu lagi deputi “Hanya Rusia” dan (baru-baru ini) anggota kesayangan dari pergerakan oposisi anti-Putin, telah menyatakan dukungannya akan UU tersebut. |
34 | “Είμαι πεπεισμένος”, ανακοίνωσε [ru] μετά την πρώτη ανάγνωση του νόμου, “ότι σήμερα βρήκαμε ένα πολύ καλό συμβιβασμό μεταξύ της κυβερνητικής παρέμβασης και της αυτορύθμισης”. | “Saya yakin”, ia mengumumkan [ru] setelah UU ini melewati pembahasan pertama, “bahwa hari ini kita telah menemukan kompromi yang baik antara ikut campurnya pemerintah dan pengaturan diri sendiri.” |
35 | Αναφερόμενος στις ανησυχίες περί ανυπαρξίας διαδικτυακής πραγματογνωμοσύνης στο νόμο, ο Ponomarev τόλμησε να γνέψει καταφατικά στην συμμετοχή του Συνδέσμου για το Ασφαλές Διαδίκτυο, λέγοντας ότι “ο Νόμος ουσιαστικά γράφτηκε από μια διαδικτυακή κοινωνία- γράφτηκε από ανθρώπους που προέρχονται από αυτή τη σφαίρα”. | Mengenai kekhawatiran bahwa UU tersebut tidak mendapatkan masukan dari pakar Internet, Ponomarev bahkan menyetujui keterlibatan dari Liga untuk Internet yang Aman (League for a Safe Internet) [ru], dengan berkata, “UU ini sebetulnya ditulis oleh masyarakat Internet - [dan] diusungkan oleh orang-orang yang berasal dari sektor ini.” |
36 | Την ίδια μέρα, ο διευθυντής του Συνδέσμου, Davydov, συνέταξε ένα κύριο άρθρο [ru] στην RBCdaily.ru, υπερασπίζοντας την αποτελεσματικότητα του νόμου (υποστηρίζοντας ότι ένα ατελές σύστημα θα συνεχίζει να αποτελεί ασπίδα για τους νεότερους και τις ευπαθείς ομάδες), δηλώνοντας ότι η δημόσια συζήτηση για αυτό το νομοσχέδιο συνεχίζεται εδώ και επτά μήνες τουλάχιστον, (κάνοντας αναφορά στη συζήτηση του Δεκεμβρίου του 2011, του Φεβρουαρίου του 2012 κλπ) και αποδίδοντας στην Ομοσπονδιακή κυβέρνηση ορισμένα πατερναλιστικά δικαιώματα: | Pada hari yang sama, Direktur Liga, Davydov, menulis sebuah opini [ru] di siturs RBCDaily.ru yang membela keefektifan UU tersebut (berargumen bahwa sistem yang tidak sempurna pun tetap akan melindungi mereka yang masih muda dan lemah), dan menyatakan bahwa diskusi dengan publik mengenai UU ini telah berlangsung selama lebih dari tujuh bulan (menyebut forum yang berlangsung pada Desember 2011, Februari 2012, dan seterusnya), dan memberikan kepada pemerintah hak untuk bersikap seperti bapak dari suatu negara: |
37 | […] αν κάθε γονιός έχει το ανεξάρτητο δικαίωμα να περιορίζει την πρόσβαση στο διαδίκτυο στα παιδιά του, με σκοπό να τα προστατέψει από επιβλαβές περιεχόμενο, τότε και η κυβέρνηση, επειδή ανησυχεί για τους πολίτες, έχει το δικαίωμα και μάλιστα την υποχρέωση να περιορίζει (την πρόσβαση) σε παράνομο περιεχόμενο. […] | […] if every parent is independently entitled to set limits on Internet access for their own children to protect them from harmful content, then the government, out of concern for its citizens, is entitled and indeed must restrict [access to] illegal content […] |
38 | | […] apabila setiap orang tua berhak untuk secara independen menetapkan batas-batas akses Internet untuk anak-anak mereka demi melindungi mereka dari informasi yang berbahaya, maka setiap pemerintah, demi melindungi warga negaranya, juga berhak dan malahan harus membatasi [akses menuju] informasi ilegal […] |
39 | Το Προεδρικό Συμβούλιο υψώνει Κόκκινη Σημαία | Dewan Kepresidenan Menaikkan Bendera Merah |
40 | Τα σχόλια του Davydov μοιάζουν να στοχεύουν στις ανησυχίες που έθεσε το Προεδρικό Συμβούλιο σε σχέση με τα Ανθρώπινα Διακαιώματα, δημοσιοποιώντας την αντίθεσή του στο Νόμο 89417-6 σε μια ανακοίνωση [ru] της 3ης Ιουλίου 2012. | Komen dari Davydov sepertinya ditargetkan terhadap kekhawatiran yang disebutkan oleh Dewan Kepresidenan mengenai Hak Asasi Manusia, yang mempublikasikan penentangannya terhadap UU 89417-6 dalam pernyataan [ru] yang dipublikasikan pada tanggal 3 Juli 2012. |
41 | (Ο Vladimir Legoida, αντιπρόσωπος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στο συμβούλιο, διαφώνησε και έγραψε μια ξεχωριστή άποψη [ru], η οποία μοιράζεται πολλά κοινά σημεία με αυτά του άρθρου του Davydov). | (Vladimir Legoida, representatif dari Gereja Orthodox Rusia di dalam Dewan menentang dan menulis sebuah opini terpisah [ru] yang memiliki banyak kesamaan dengan argumen yang disebutkan dalam artikel milik Davydov.) |
42 | Η δήλωση του Συμβουλίου (υπογεγραμμένη από 22 μέλη - αν και τουλάχιστον έξι παραιτήθηκαν έκτοτε) επικεντρώθηκε στην απειλή της διαδικτυακής λογοκρισίας, ενώ ακολούθησαν πέντε συγκεκριμένες αιτίες για να απορρίψει κανείς το νομοσχέδιο με την τρέχουσα μορφή του. | Deklarasi dari Dewan (yang ditandangani oleh 22 anggota, meski sejak saat itu enam sudah mengundurkan diri) berpusat pada ancaman terhadap sensor di dunia maya dan diikuti dengan lima alasan spesifik untuk menolak UU dalam bentuk sekarang ini. |
43 | Αυτές οι αιτίες μπορούν να συνοψισθούν ως εξής: | Alasan-alasan ini dapat diringkas sebagai berikut: |
44 | Η γνώμη του Legoida αποτελεί μια ανταπάντηση γραμμή προς γραμμή εναντίον των διαφωνιών του Συμβουλίου. | Pendapat bertentangan yang disampaikan oleh Legoida menyebutkan satu-demi-satu bantahannya terhadap keberatan dari Dewan Kepresidenan. |
45 | Η απάντησή του στον ισχυρισμό περί λογοκρισίας, για παράδειγμα, απευθύνεται στη φύση της απαγορευμένης πληροφορίας: | Responnya terhadap klaim akan penyensoran Internet, misalnya, menanggapi karakteristik dari informasi terlarang: |
46 | Η Λογοκρισία, σύμφωνα με το Ρωσικό Ινστιτούτο, είναι ο περιορισμός της πρόσβασης των πολιτών σε νόμιμες πληροφορίες, εκτιμώντας ότι είναι παράνομο να προστίθενται στο μητρώο του νόμου ιστοσελίδες που περιέχουν πληροφορίες και αποτελεί εγκληματική πράξη. | Censorship, according to the Russian Constitution, is the restriction of citizens' access to legal information, whereas the information contained on the sites added to the law's registry is illegal and represents the result of a criminal act. |
47 | | Penyensoran, menurut UUD Rusia, adalah pembatasan dari akses warga negara terhadap informasi legal, dibandingkan dengan informasi yang tercantum dalam situs yang dimasukkan ke dalam daftar terlarang adalah ilegal dan merupakan tindakan kriminal. |
48 | “Σκυλιά κρυμμένα κάτω απ' το χαλί” | Anjing-Anjing Dibawah Karpet |
49 | Ο Ουίνστον Τσόρτσιλ έμεινε στην ιστορία γιατί παρομοίασε του Ρώσους πολιτικούς με μπουλντόγκ παρακολούθησης που μαλώνουν κάτω από μια κουβέρτα. | Winston Churcill katanya pernah membandingkan keadaan politik Rusia bagaikan anjing-anjing bulldog yang sedang bertarung dibawah karpet. |
50 | Πέρα από τις δηλώσεις και τις επιφυλάξεις για το “Νόμο - μαύρη λίστα του διαδικτύου”, το δράμα έγκειται σε μια ευρύτερη διαμάχη μεταξύ του Προεδρικού προσωπικού και της κυβέρνησης του Πρωθυπουργού. | Dibawah berbagai deklarasi dan keberatan akan “UU Blacklist Internet”, drama tersebut merupakan representasi dari konflik yang semakin membesar antara staf kepresidenan dan kepemerintahan Perdana Mentri. |
51 | Πράγματι, πριν τη σημερινή κίνηση δημοσιοποίησης της Ρωσικής Wikipedia, οι εταιρείες διαδικτύου παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σιωπηλές [ru], ενώ ένα μεγάλο μέρος της προσοχής που τράβηξε ο Νόμος 89417-6 απολαμβάνει τη σαφή περιφρόνηση [ru] της Δούμα για την εναντίωση του Ντμίτρι Μεντβέντεφ στο νομοσχέδιο. | Bahkan sebelum tindakan yang diambil oleh Wikipedia asal Rusia hari ini, perusahaan-perusahaan Internet sebagian besar bungkam [ru] dan yang merupakan titik pusat dari UU 89417-6 adalah mengenai pengabaian [ru] Duma akan oposisi dari Dmitri Medvedev terhadap UU tersebut. |
52 | (Πραγματικά, ο Υπουργός Επικοινωνιών και Μέσων Ενημέρωσης της κυβέρνησης Μεντβέντεφ, Nikolai Nikiforov, σήμερα το πρωί κοινοποίησε στο Τwitter [ru] ότι ο νόμος με την τωρινή μορφή του είναι προβληματικός). | (Metri Komunikasi dan Media Massa dibawah Medvedev, Nikolai Nikiforov, men-twit [ru] pagi ini [13 Juli] bahwa UU dalam bentuk sekarang ini adalah sangat problematik.) |
53 | Μέλη του κοινοβουλίου φαίνεται πως στέλνουν ένα μήνυμα: παίρνουν καθοδήγηση από τον Πρόεδρο και όχι από τον Πρωθυπουργό. | Para anggota parlemen nampaknya mengirimkan pesan bahwa mereka ingin mengambil alih kontrol dari Presiden, dan bukan dari Perdana Mentri. |
54 | Η πολιτική αναλυτής Tatiana Stanovaya και κάποιοι άλλοι σημείωσαν [ru] την εμφάνιση μιας ουσιαστικά παράλληλης γραμμής στην προεδρική διακυβέρνηση - μια γραμμή που θα επισκιάσει τα καθήκοντα και τις εξουσίες της επίσημης προεδρικής κυβέρνησης. | Analis politik, Tatiana Stanovaya, dan lainnya telah mencatat [ru] adanya pemerintahan kepresidenan yang berjalan paralel yang membayangi dan melebihi tugas-tugas dan wewenang dari pemerintahan kepresidenan formal. |
55 | (Αυτό ουσιαστικά ανατρέπει τις θεσμικές εξελίξεις κατά τη διάρκεια της προσωρινής απουσίας του Πούτιν από την προεδρική θέση). | (Hal ini merupakan kemunduran dari tren secara institusional yang hadir saat Vladimir Putin absen secara sementara dari kepresidenan.) |
56 | Το πιο εμφανές παράδειγμα αυτού του σφετερισμού, αποτελεί ο νέος ρόλος [ru] του Igor Sechin στην προεδρική επιτροπή για τη βιομηχανία καυσίμων και ενέργειας - ένας ρόλος που αμφισβητεί ευθέως τη δικαιοδοσία του ανθρώπου του Μεντβέντεφ, Arkady Dvorkovich, σε αυτό το ζήτημα. | Contoh yang paling nyata dari hal ini adalah peran baru [ru] Igor Sechin dalam komisi kepresidenan tentang bahan bakar dan industri energi - sebuah penunjukan yang secara langsung menantang jurisdiksi dari orang yang ditunjuk oleh Medvedev dalam bidang ini, Arkady Dvorkovich. |
57 | Το φαινόμενο της “δυαδικότητας” επαναλαμβάνεται παντού -στη διαχείριση των συντάξεων, στην ερευνητική και εκπαιδευτική πολιτική, αλλά και σε άλλα ζητήματα. | Efek bayang-bayang ini diulangi di berbagai tempat - di manajemen pensiunan, di kebijakan riset dan pendidikan, dan sektor lainnya. |
58 | Ο αρχιαπατεώνας της αντι-Κρεμλινικής αντιπολίτευσης και νυν Αναπληρωτής Πρωθυπουργός του Οικονομικού Συγχρονισμού, Vladislav Surkov, φημολογείται [ru] ότι έχει συντάξει ένα υποστηρικτικό άρθρο για το Νόμο 89417-6, θέτοντας ως προϋπόθεση να αφαιρέσουν οι υπουργοί την ιδέα της μαύρης λίστας. | Musuh dari oposisi anti-Kremlin dan Wakil Perdana Mentri untuk Modernisasi Ekonomi sekarang, Vladislav Surkov, dikabarkan [ru] telah menulis sebuah laporan yang mendukung UU 89417-6, apabila para wakil rakyat bersedia untuk menghapus adanya daftar terlarang. |
59 | (Το τί θα απέμενε από το Νόμο μετά από μια τέτοια αναθεώρηση, είναι άλλο θέμα). | (Apa yang akan tersisa dari UU setelah penghapusan tersebut merupakan sebuah tanda tanya.) |
60 | Εν όψει αυτού του δισταγμού και της αντίθετης στάσης του Surkov και του Nikiforov, ο Πούτιν στο τέλος του Ιουνίου πρόσθεσε [ru] ένα καινούργιο γραφείο στο προεδρικό προσωπικό, το οποίο έμοιαζε να ανταγωνίζεται την εξουσία των πρώτων. | Menghadapai keraguan dan oposisi dari Surkov dan Nikiforov, pada akhir bulan Juni, Putin menambahkan [ru] kantor baru dalam staf kepresidenannya yang akan bertanding dengan wewenang mereka. |
61 | Αυτό το γραφείο “Για την Εφαρμογή της Τεχνολογίας των Πληροφοριών και την Ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Δημοκρατίας” έχει να βγάλει και αυτό μια δημόσια ανακοίνωση για το “Μεγάλο Τείχος Προστασίας της Ρωσίας”. | Kantor tersebut, “Mengenai Penerapan dari Teknologi Informasi dan Pengembangan dari e-Democracy”, sejauh ini belum mengularkan pernyataan mengenai “Great Firewall” milik Rusia ini. |