Sentence alignment for gv-ell-20120806-13022.xml (html) - gv-jpn-20130201-18987.xml (html)

#elljpn
1Ταϊλάνδη: Βίντεο προωθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωήςタイ:健康的なライフスタイルを促進する公共CM
2Το Ίδρυμα για την Προώθηση της Υγείας στην Ταϊλάνδη [en], ένας ανεξάρτητος κρατικός φορέας που δημιουργήθηκε το 2001 και χρηματοδοτήθηκε από τα έσοδα από το ΦΠΑ σε καπνό και αλκοόλ, χρησιμοποιεί διαφημιστικά βίντεο για να προωθήσει τον υγιεινό τρόπο ζωής στους Ταϊλανδούς.タイ保健振興財団[jp,以降のリンクはすべてen]は2001年に設立された国の独立機関で、たばこ税及び酒税の収益を運営の財源にしているが、タイ人の健康的ライフスタイル促進のために動画広告を使ってきた。 最近の、子どもたちを出演させた禁煙CMはネットの口コミで大きく広まり、大勢の健康促進家から、世界一効き目のある禁煙CMと評された。
3Η πρόσφατη αντικαπνιστική εκστρατεία του με πρωταγωνιστές παιδιά διαδόθηκε σαν αστραπή και κρίθηκε από πολλούς ειδικούς σε θέματα υγείας ως η πιο αποτελεσματική αντικαπνιστική διαφήμιση στον κόσμο.http://www.youtube.com/watch? v=-u-rhnV4l08
4http://www.youtube.com/watch?Rebecca CullersはこのCM動画がシンプルである点を称賛している。
5v=-u-rhnV4l08このCMは史上最高に効果的な禁煙広告のひとつと称賛されている。
6Η Rebecca Cullers επαινεί την απλότητα του διαφημιστικού βίντεο [en]:紙切れをたっ た数枚と子ども2人しか使っていないことを思えば、それは特に印象的である。
7Επαινείται ως μια από τις πιο αποτελεσματικές αντικαπνιστικές διαφημίσεις που έγιναν ποτέ, κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αν λάβουμε υπόψιν ότι δεν απαίτησε τίποτα παραπάνω από λίγα κομμάτια χαρτί και δυο παιδιά.オグルヴィ・タイランドがタイ保健振興委員会のために離れ業を演じてみせたこの動画は、何らかの理由でYoutubeから削除されるまで、96万回以上再生された。 それ以降も再投稿され続け、中には10万単位で視聴者数を稼ぐものもある。
8Η βιντεο-συμμετοχή της Ogilvy Thailand για την Επιτροπή Προώθησης της Υγείας στην Ταϊλάνδη ξεπέρασε τις 960.000 προβολές προτού αφαιρεθεί από το YouTube για κάποιο λόγο.Allegra Wiborgはこの広告の効果をこう解説する。 この戦術はなぜ効き目があったか?
9Από τότε έχει επαναδημοσιευθεί, με κάποια από τα αντίγραφα βίντεο να συνεχίζουν να μαζεύουν κοινό ανά εκατοντάδες χιλιάδες.私の考えはこうだ。 子どもたちが喫煙するという考えに、人はとても動転する。
10Η Allegra Wiborg εξηγεί την αποτελεσματικότητα [en] της διαφήμισης:しかしなぜだろうか?
11Γιατί πιάνει αυτή η τακτική; Ιδού οι σκέψεις μου: η σκέψη παιδιών που καπνίζουν είναι βαθιά συνταρακτική.それは、子どもたちの生命がかけがえがなく、もろく、守ってやる必要があるからだ。
12Αλλά γιατί; Επειδή οι ζωές των παιδιών είναι πολύτιμες, ευάλωτες και χρήζουν προστασίας.おおっ、ここであの強烈なCMフリップだ。「
13Αχά, και να το κρίσιμο σημείο στην διαφήμιση: κοιτάζουν ποτέ οι ενήλικες στον καθρέφτη όμως για να πουν το ίδιο πράγμα για τις δικές τους ζωές;しかし大人たちはかつて鏡を見て、自身の生命について同じことを言ったことがあるだろうか」 以下にこの機関の制作したCMをいくつか挙げる。
14Παρακάτω βρίσκονται κάποιες από τις διαφημίσεις της εταιρείας.この動画では、ひとりの父親が幼いわが子のおかげで自らの喫煙習慣に気づく。
15Σε αυτό το βίντεο, ένα παιδί υπενθυμίζει στον πατέρα του τη συνήθειά του να καπνίζει:こちらの禁煙CMの舞台は、公園である。
16Το σκηνικό σε αυτή την αντικαπνιστική διαφήμιση είναι ένα δημόσιο πάρκοこの動画では、ウエイトレスが喫煙する客に本当の「愛」をみせる。
17Η σερβιτόρα έδειξε την “αγάπη” της για τον πελάτη που κάπνιζε σε αυτό το βίντεοこの喫煙上司は、忠誠心厚い部下を持ってラッキーだ。
18Το αφεντικό που καπνίζει είναι τυχερό που έχει πιστό υπάλληλο:喫煙の他に、この機関は別の動画でアルコール依存症についても取り組んでいる。
19Πέρα από το κάπνισμα, εθίγη και ο αλκοολισμός σε άλλα βίντεο.以下の動画では、酒をやめるための裏ワザを提示している。
20Το παρακάτω βίντεο προσφέρει πρακτικά κόλπα για το πώς να κόψετε το αλκοόλ飲酒運転するとこうなる、という教訓である。
21Μάθημα για μεθυσμένους οδηγούς:この機関はまた、交通安全促進も行っている。
22Επίσης, προωθείται η οδική ασφάλεια.この動画はスピード超過運転の危険性を教えている。
23Σε αυτό το βίντεο εμφανίζονται οι κίνδυνοι της οδήγησης με υπερβολική ταχύτητα似たようなメッセージだが、こちらは運転スピードを制限する必要性を説く。
24Παρόμοιο μήνυμα για την ανάγκη του περιορισμού της ταχύτητας κατά την οδήγηση一方で、エクササイズを奨励している、おかしな動画もある。
25Ένα αστείο βίντεο που προωθεί την άσκησηこちらは、定期的なエクササイズが健康によい、という動画である。
26Άλλο ένα βίντεο για τα πλεονεκτήματα της τακτικής άσκησης στην υγεία校正:Rie Ihara