Sentence alignment for gv-ell-20151125-29861.xml (html) - gv-jpn-20151026-38285.xml (html)

#elljpn
1Γνωρίστε τον ορθόδοξο ιερέα της Βενεζουέλας που ”ροκάρει” φορώντας το ράσο τουミート・ザ・プリースト ーベネズエラの神父さん、ロックで魂に訴えるー
2Ο ορθόδοξος ιερέας, Φερνάντο Ρίβας, έχει το δικό του συγκρότημα, Ειρηνικά, το οποίο χρησιμοποιεί για να στέλνει στο κοινό το μήνυμα της πίστης, αλλά χωρίς την ταμπέλα της θρησκείας.ギリシャ正教の司祭、フェルナンド・リーバスはイリニーカというバンドのリーダーである。 リーバスはバンドの演奏を通して、信頼と信仰のメッセージを人々に発信している。
3“Κάνω τον αγώνα μου για να πείσω τους ανθρώπους που δεν πιστεύουν, όχι μόνο για να μείνω με αυτούς που έχουν ήδη πειστεί,” διαβεβαίωσε ο 47χρονος από το Καράκας.しかし、宗教色を表に出すことはない。「 ぼくはどうしても皆に信じてもらいたいんだ。
4Φωτογραφία: Jorge Santos Jr (κατόπιν αδείας του).もうすでに信心をもっている人だけじゃなくてね。」 カラカス出身の47歳の男はきっぱりと言った。
5 写真:ホルヘ・サントス・ジュニアル(掲載許可)
6ブログ「テシス・イ・アンティテシス(論文とアンチテーゼ)」掲載の記事を原文としている。
7Το κείμενο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο ιστολόγιο Tesis y Antítesis.息子の学校の父の日のお祝い行事や、学年末の式に出席している男の姿は、世間でまずはごく普通に目にすることができる。
8Ένας άνδρας που παρακολουθεί τον εορτασμό της Ημέρας του Πατέρα ή την αποχαιρετιστήρια τελετή της χρονιάς στο σχολείο του γιου του αρχικά φαίνεται να είναι το πιο φυσιολογικό θέαμα στον κόσμο.しかし、この男が聖職者であることや、職服を着て教職員に自己紹介をする姿は、少なくとも若干のひんしゅくを買い、噂話にもなる。 フェルナンド・リーバスはこんな奇妙な状況の中で何年も過ごしてきた。
9Ωστόσο, το γεγονός ότι αυτός ο πατέρας είναι ένας ιερέας και επίσης το ότι αυτοσυστήνεται στο προσωπικό με τα ράσα του θα προκαλούσε τουλάχιστον την περιφρόνηση και το κουτσομπολιό των ανθρώπων.リーバスは国際研究プログラムの修了生で、1968年にベネズエラの首都カラカスで生まれた。 公然とこんなことをするなんて、とんでもない神への冒涜かもしれない。
10Για χρόνια αυτή η περίεργη κατάσταση ήταν η καθημερινότητα του Φερνάντο Ρίβας, απόφοιτου της Σχολής Διεθνών Σπουδών, γεννημένου στο Καράκας, την πρωτεύουσα της Βενεζουέλας, το 1968.いや、それは全く見当違いだ。 リーバスは聖職者とはいえ、ギリシャ正教に属している。
11Θα μπορούσε ενδεχομένως να θεωρηθεί ότι διέπραττε, δημόσια, το σοβαρότατο αδίκημα της βλασφημίας; Τουναντίον, καθώς, παρ' όλο που ο Ρίβας είναι ιερέας, ανήκει στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία, που επιτρέπει στους λειτουργούς της να παντρεύονται και να δημιουργούν οικογένεια.正教では、聖職者は結婚できるし、子どもを儲けることも出来るのだ。 しかし、この件については繰り返し説明が必要である。
12Ωστόσο, χρειάζεται συχνά να δίνεται η παραπάνω εξήγηση, τόσο από τα παιδιά του στους συμμαθητές και στους φίλους τους, όσο και από τον ίδιο τον ιερέα, καθώς συναναστρέφεται άλλους γονείς στις υπαίθριες γιορτές.リーバス自身、聖人祭のマーケットで父親たちに何度も話しているし、リーバスの子どもたちも、同様にクラスメートや友人たちに繰り返し説明している。 全ての始まりは1996年。
13Όλα ξεκίνησαν το 1966, όταν ο Ρίβας και η σύζυγός του αποφάσισαν να ταξιδέψουν στη Βουλγαρία, με σκοπό να σπουδάσουν.この年、リーバス夫妻はブルガリア行きを決心した。 留学のためだ。
14Με το να γίνει τραγουδιστής όπερας, ο άνθρωπός μας ήθελε να εμβαθύνει τις μουσικές του γνώσεις, ενώ η γυναίκα του ακολουθούσε το δρόμο της εξερεύνησης των εικαστικών τεχνών, ειδικότερα στη βυζαντινή εικονογραφία.リーバスはオペラ歌手なので、自分の音楽的知識を深めたかった。 そして妻は視覚芸術、とりわけビザンチンの聖像学をもっと研究したいと望んでいた。
15Πήγαμε εκεί για να σπουδάσουμε, αλλά αρχίσαμε να πηγαίνουμε στην εκκλησία και εκεί ο ιερέας, ο οποίος ήταν Ορθόδοξος, άρχισε να μου ζητά βοήθεια με τη λειτουργία, και μετά από καιρό με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι να χειροτονηθώ.ブルガリアには研究のために行ったんだ。 でも教会へ通い始めると、司祭に礼拝式の手伝いを頼まれだした。
16Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.そこは正教会だった。
17ずっと後になって、ぼくは叙聖を受ける気がないかと訊ねられた。
18Μέσα στο διαμέρισμά του στη Λα Φλόριδα, μία μεσοαστική περιοχή του Καράκας, έτσι θυμάται το πού τον βρήκε η αποστολή της ζωής του, για την οποία χρειάστηκε άλλο ένα ”ναι” από τη σύζυγό του.まあ、全てはこんなふうに始まったんだ。 カラカスの中流階級地区ラ・フロリダの自分の部屋で、リーバスは天職に出会ったときの様子をこのように思い出してくれた。
19その天職につくためには、再び、妻から「イエス」をもらう必要があった。
20”Οι γυναίκες πρέπει να συμφωνούν και ακόμη να υπογράφουν ένα έγγραφο'”, εξήγησε.リーバスはつけ加えた。「 妻の同意が必要だし、誓約書にサインまでしなければいけないんだ。」
212006年、フェルナンド・リーバスはギリシャ正教の司祭に叙聖されることになった。
22Το 2006, ο Φερνάντο Ρίβας χειροτονήθηκε τελικά ιερέας της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και στη θρησκευτική του ζωή ονομάζεται Πάτερ Ηλίας.そして、信仰生活では実質上エリアス神父となったのだ。「 法王や歴代の聖職者たちと同じさ。
23”Με τον ίδιο τρόπο όπως ο Πάπας και άλλοι άνθρωποι του Θεού στην ιστορία της ανθρωπότητας, αλλάζουμε τα ονόματά μας, αλλά στην καθημερινή μου ζωή παραμένω ο Φερνάντο Ρίβας”.名前が変わるんだよ。 でも普段の生活では、ぼくは相変わらずフェルナンド・リーバスのままだ。」
24Ο Ηλίας αμέσως επιδίωξε να συνδυάσει το πάθος του, το οποίο παρέμενε ισχυρό, ενόσω φορούσε το ράσο, με τη νέα του αφοσίωση στο Θεό. Δεν εγκατέλειψε τη μουσική του - απεναντίας τη μετέτρεψε σε ένα πνευματικό εργαλείο, όπως γίνεται με τις διδασκαλίες στη Βίβλο.エリアス神父は、職服に身を包んでもいまだに燃え続けている情熱を、即座に神への新たな献身に結びつけようとした。 自分の音楽を捨てることはなかったのだ。
25”Τρία χρόνια πριν, ίδρυσα τη μπάντα μου, Ειρηνικά, το οποίο στα ελληνικά σημαίνει λιτανεία ειρήνης.いやそれどころか、音楽を聖書の教えのような宗教的なツールに変えてしまった。「 3年前に僕はイリニーカというバンドを結成した。
26Παίζουμε ροκ μουσική, αλλά παίζουμε επίσης σκα και ρέγκε και συνοδεύομαι από επαγγελματίες μουσικούς”.イリニーカとは、ギリシャ語で平和の連祷という意味だ。 僕らはロックを演奏する。
27Όταν ακούς έναν ιερέα να μιλά για τη ”ροκ” μουσική, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι η παραδοσιακή αντίθεση που έχουν οι θρησκευόμενοι άνθρωποι σε αυτό το είδος της μουσικής, το οποίο μοιάζει με οξύμωρο σχήμα.スカやレゲエも演奏するし、伴奏はプロのミュージッシャンたちだ。」 聖職者が「ロック」について語るのを聞いて、最初に思い浮かぶのは、宗教人たちがこの種の音楽に対して抱いている昔ながらの反感だ。
28”Η ροκ μουσική δε μιλάει μόνο για το θάνατο και τα ναρκωτικά”, εξηγεί ο Ηλίας.つまりそれは矛盾であるように思える。 エリアス神父は語る。「
29”Αυτό δεν είναι αλήθεια.ロックというのは死とドラッグだけじゃない。
30Έχει στιγματιστεί, και θέλουμε να αφαιρέσουμε αυτό το στίγμα.そうじゃないんだ。 ロックはろくなものじゃないと烙印を押されてきた。
31Η ροκ αποτελεί επίσης μία απόδειξη της ίδιας της ζωής, την οποία χρησιμοποιούμε για να στείλουμε το μήνυμα της πίστης και της ελπίδας”.ぼくらはその汚名を晴らしたいんだ。 ロックは人生の証でもある。
32Λέει ότι μεγάλωσε ακούγοντας τους ήχους των Doors, τη Τζάνις Τζόπλιν και τους Rolling Stones και είναι ιδιαίτερα γοητευμένος από τους Πινκ Φλόιντ.ロックを通して僕らは信仰と希望のメッセージを発信している。」 エリアス神父はザ・ドアーズやジャニス・ジョプリンやザ・ローリングストーンズを聞いて成長し、そして特にピンク・フロイドに夢中になっているそうだ。
33Παρ'όλο που, μία δεκαετία πριν, το προσωπικό στο σχολείο του γιου του είχε εκπλαγεί με την παρουσία του σε διάφορες εκδηλώσεις, φορώντας τη χαρακτηριστική ορθόδοξη αμφίεση, σήμερα προκαλεί μικρότερη έκπληξη για το κοινό να τον βλέπει στο ”σόου”, πάνω στη σκηνή φορώντας το ράσο του.10年前には、典型的な正教の服装を着こなして学校行事に出席すると、彼の息子の学校の職員たちは驚いたものだった。 今は、ライブに来る人々が職服を着てステージに上がっているエリアス神父を見て、同じように驚いている。
34Για εμάς είναι υποχρεωτικό να φοράμε τα ράσα.職服を着ることは決められている。 着ないのは家で家族といる時とか、役柄に応じた衣装を着ける必要のあるオペラを演じる時だけだ。
35ぼくはイリニーカの演奏の時でも、いつも職服を身に着けている。
36エリアス神父が気に入らないことが1つあるとすれば、それは彼の演奏が「クリスチャン・ロック」といわれることだ。
37Τα βγάζω μόνο όταν είμαι στο σπίτι μου με την οικογένειά μου, ή τις στιγμές κατά τις οποίες πρέπει να υποδυθώ ένα ρόλο στην όπερα που απαιτεί ένα συγκεκριμένο κοστούμι.自分の音楽を「オルタナティブ・ロック」と呼んでほしいと思っている。 彼が歌いかける聴衆は熱心な信者ではなく、人生で受ける試練への神の答えを求めている様々な人々だ。
38Φοράω πάντα το ράσο μου, ακόμα και στις συναυλίες με τη μπάντα μου, τα Ειρηνικά.そしてどんな宗教色も表に出さない。 彼はこう断言した。「
39Εάν υπάρχει ένα πράγμα που δεν αρέσει στον πατέρα Ηλία, είναι όταν οι άνθρωποι λένε ότι παίζει ”χριστιανικό ροκ”.ぼくはどうしても皆に信じてもらいたいんだ。 もうすでに信心をもっている人だけじゃなくてね。」
40Προτιμά να ονομάζει τη μουσική του ”εναλλακτική ροκ”, καθώς το κοινό στο οποίο στοχεύει δεν είναι οι φανατικοί πιστοί της θρησκείας, αλλά όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που αναζητούν απαντήσεις στο Θεό για τη δύσκολη κατάσταση που περνά η ανθρωπότητα σήμερα, αλλά χωρίς κάποια θρησκευτική ταμπέλα.エリアス神父は大学教授であり声楽の教師でもある。 そして「ロック・アンド・フェイス」というコーナーのあるラジオ番組に毎週協力している。
41”Θέλω να πείσω όσους δεν πιστεύουν, όχι μόνο να μείνω με αυτούς που πιστεύουν ήδη,” δήλωσε.妻と2人の子どものいる家庭人であり、おまけに聖職者である。
42Ο Ηλίας είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο και δάσκαλος φωνητικής, ραδιοφωνικός παραγωγός μία φορά την εβδομάδα σε ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα με τίτλο ”Ροκ και Πίστη”, οικογενειάρχης με μία σύζυγο και δύο παιδιά, και - εάν όλα αυτά δε σας έφτασαν - ιερέας.聖職者としての時間をどうやりくりして作っているのかとたずねられ、彼は明快に答えた。「 ぼくの教区の人たちは分かってるよ。
43Όταν τον ρωτάμε πότε βρίσκει χρόνο για αυτόν τον τελευταίο ρόλο, απαντά λακωνικά, ”Οι πιστοί μας γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται σε μένα 24 ώρες την ημέρα.24時間いつでも僕をあてにできるとね。 ぼくはその人たちのために後回しにするべきことは、全て後回しにするんだよ。」
44Οποιαδήποτε δραστηριότητά μου χρειαστεί να διακοπεί για αυτούς, θα διακοπεί”.校正:Miyuki Wood