Sentence alignment for gv-ell-20121016-14185.xml (html) - gv-jpn-20121030-17607.xml (html)

#elljpn
1Ισπανία: Ryanair (ή αλλιώς “Περιπέτεια στον αέρα”)スペイン:ライアンエアー、またの名を「命がけのフライト」
2Η Ryanair, η χαμηλού κόστους ιρλανδική αεροπορική εταιρεία, επανέρχεται στο επίκεντρο επικρίσεων, αυτή τη φορά για πολυάριθμα περιστατικά που συνέβησαν τις τελευταίες εβδομάδες.(文中のリンク先について、断りのないものはすべてスペイン語のサイトです) 低コスト、低サービスで知られるアイルランドの航空会社ライアンエアーが、またやり玉に挙げられている。
3Στις 23 Ιουλίου 2012, τρία αεροσκάφη της Ryanair πραγματοποίησαν αναγκαστική προσγείωση στη Βαλένθια λόγω έλλειψης καυσίμων.この数週間で数々のインシデントを引き起こしたことが問題になっているのだ。 まずは2012年7月23日、3機のライアンエアー機がバレンシアにて緊急着陸した。
4Το Σεπτέμβριο, άλλα δυο αεροσκάφη πραγματοποίησαν αναγκαστική προσγείωση στη Μαδρίτη λόγω τεχνικών προβλημάτων και αποσυμπίεσης κι άλλο ένα αεροσκάφος στη Βαρκελώνη λόγω έλλειψης καυσίμων.いずれも燃料不足が原因である。 9月に入ると、さらに2機がマドリードで同じく緊急着陸。
5Το ζήτημα δεν άφησε αδιάφορους τους χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι δε δίστασαν να αστειευτούν με την κατάσταση αυτή [es]:こちらは技術的なトラブルと圧力低下が原因だ。 そしてバルセロナにて燃料不足でもう1機。
6@Joanavas: Πετάω με την #ryanair σε λίγες ώρες.こんな話題をネットユーザーが放っておくわけがない。
7Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα.彼らはさっそくこれをジョークにした。
8@mgarnedo: Σήμερα πετάω με την #ryanair, αύριο θα ανανεώσω στο LinkedIn [στμ: ιστοσελίδα επαγγελματικής δικτύωσης] την κατηγορία “Χόμπι” στο προφίλ μου και θα προσθέσω extreme sports #wishmeluck [ευχηθείτε μου καλή τύχη]@Joanavas: あと数時間後にライアンエアー(#ryanair)に乗ります。 みなさんと知り合えて光栄でした。
9@mgarnedo: 今日ライアンエアー(#ryanair)で飛んだら、明日にはLinkedInの趣味の欄に「エクストリームスポーツ」と付け加えるつもり。
10@Lausfdez: Σήμερα είχα δυο επιλογές: να μείνω στο κρεβάτι μου εν πλήρη ηρεμία ή να πάω στο αεροδρόμιο.幸運を祈ってて(#wishmeluck) @Lausfdez: 今日は2つの選択肢があった。
11Προτίμησα να ζήσω τη ζωή μου στο έπακρο.平和なベッドの中にとどまるか、空港に行くか。
12#Ryanair私は人生をできるだけ長く生きる方を選んだわ。
13@Txemitta: Η #ryanair είναι η νέα κληρωτίδα…ξέρεις από ποιο αεροδρόμιο φεύγεις, αλλά όχι το αεροδρόμιο που θα προσγειωθείς…#Ryanair @Txemitta: ライアンエアー(#ryanair)は新しい宝くじのようなものだね。
14Αεροσκάφος της Ryanair “διακοσμημένο” λόγω διακοπών.どこの空港から飛び立つかはわかっている。 でもどこに降り立つかは誰にもわからない……
15Φωτογραφία: Ryanair, σελίδα στο Facebook.休暇シーズン用にデコレートされたライアンエアー機。
16Είναι όμως ασφαλής αεροπορική εταιρεία η Ryanair; Σύμφωνα με αναφορά της Ιρλανδικής Αεροπορικής Αρχής (IAA) [es], είναι.写真はライアンエアーのFacebookページから。 果たして、ライアンエアーは安全な航空会社なのか?
17Σύμφωνα με το Εργατικό Σωματείο Πιλότων της Ισπανίας [es] (SEPLA), “[η Ryanair] τραβάει στ' άκρα το σκεπτικό του χαμηλού κόστους, καθώς βρίσκεται πάντα λίγο πριν ξεφύγει από τα νόμιμα όρια ασφαλείας”. アイルランド航空局(IAA)の報告によると、答えはイエス。 しかしスペインのパイロット労働組合であるSeplaによると「(ライアンエアーの)ローコスト戦略は行き過ぎだ。
18(Η Ryanair ανακοίνωσε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον της SEPLA για τις δηλώσεις της, τις οποίες χαρακτηρίζει συκοφαντικές, και παράλληλα, η δικαστής Soledad Becerril θα ξεκινήσει τις απαραίτητες δικαστικές ενέργειες για να διασφαλίσει ότι η εταιρεία δεν παραβιάζει τους κανόνες αεροπορικής ασφάλειας και τα δικαιώματα των επιβατών).常に法律で定められた安全基準を逸脱している」とのことである。 (ライアンエアーはこのSeplaの声明は中傷であるとして、法的処置に乗り出すことを発表した。
19Παρά τα γραφόμενα της Doris Casaites στο blog της “3viajes al día” [es], το προσωπικό καμπίνας της Ryanair δεν φαίνεται να νοιάζεται και πολύ, καθώς σε πτήση από Χερόνα προς Μαδρίτη, είχε την ευκαιρία να ακούσει τα ακόλουθα σχόλια από τα ηχεία:一方、仲裁者であるSoledad Becerril氏は、裁判所が指定したアクションを開始した。 ライアンエアーが航空の安全規則に違反していないか、または乗客の権利を侵害していないかを確認するためのものだ。)
20καθώς γνωρίζουμε ήδη πως όλοι πιστεύουν ότι είμαστε ένα μάτσο κλέφτες, σιγουρευτείτε ότι έχετε ασφαλείς τις τσάντες σας, σε περίπτωση που σας κλέψουμε, κι αν δε μας εμπιστεύεστε, μπορείτε να ανάψετε τα φωτάκια ανάγνωσης (…)Casaitesはジローナからマドリードへのフライト中、以下のような機内アナウンスを耳にした。 そのことを彼女は自身のブログ「3viajes al día」に書いている。
21αν αγοράσετε [λαχεία], θα ‘ναι μια διέξοδος από τη μίζερη και oλέθρια ζωή σας.もっともライアンエアーの乗務員はたいして気に留めてはいないようだが。 みなさんが私たちのことを、泥棒の集まりだと思っていることはわかっています。
22Ακόμη κι ο πιλότος μου μίλησε από την ενδοεπικοινωνία να μου ζητήσει ένα εισιτήριο, γιατί δεν πουλήσαμε ούτε ένα σήμερα私たちが盗みを働く場合に備えて、お荷物をしっかりとお抱えください。 また、もしみなさんが私たちを信頼しないなら、読書灯を点灯したままにされても結構です。
23(…) ぜひ(もっとこの「宝くじ」チケットを)買ってもらえませんか?
24Στην πραγματικότητα, η πτήση με την Ryanair συχνά δεν είναι καν φτηνή. それはみなさんの惨めで破滅的な人生からの出口になるかもしれませんよ。 当機のパイロットも、ついさっき1枚チケットを買うよと内線で私に言ってきました。
25ま、それは今日は1枚もチケットが売れてないからなんですけどね。
26Αν αγοράσει κανείς μέσω Διαδικτύου ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής για δυο ευρωπαϊκούς προορισμούς, εκτός από το κόστος του ταξιδιού, θα πρέπει να πληρώσει φόρο 4€ για καθυστερήσεις/ακυρώσεις πτήσεων, 12€ για να κάνει διαδικτυακό check-in, 50€ για να κάνει κράτηση για μια αποσκευή 15 κιλών (60€ για αποσκευή 20 κιλών) και 12€ για έξοδα διαχείρισης κράτησης.現実の話、ライアンエアーのフライトは決して安いとは言えないことがほとんどだ。 例えば、ヨーロッパの2地点間の往復チケットをオンラインで買った場合、往復分の旅費に加えて、飛行機の遅延やキャンセルに対する負担金が4ユーロ、オンラインチェックイン費が12ユーロ、15キロの荷物を1つ預けるために50ユーロ(20キロなら60ユーロ)、そして管理費の12ユーロが追加される。
27Η Ryanair λοιπόν αυξάνει την αρχική τιμή του ταξιδιού τουλάχιστον κατά 78€ (39€ για κάθε διαδρομή).つまり元のフライト料金にプラスして、少なくとも78ユーロ(片道39ユーロ)の費用が加算されるのだ。
28Αν ανακαλύψουν ότι κάποιος έχει υπερβεί το όριο αποσκευών στο αεροδρόμιο, η Ryanair χρεώνει 20€ το κιλό μέχρι το πολύ 32 κιλά.もし空港で荷物の超過が発見された場合、ライアンエアーは1キロにつき20ユーロの費用を最大32キロまで徴収する。
29Αν δεν ολοκληρώσετε το διαδικτυακό σας check-in ή ξεχάσετε να τυπώσετε τις κάρτες επιβίβασής σας, η Ryanair χρεώνει 60€.また、チェックインをオンラインで済ませなかった場合、およびボーディングパスを印刷してくるのを忘れた場合は、ペナルティとして60ユーロを徴収される。
30Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ryanair έλαβε πάνω από 793 εκατομμύρια ευρώ [es] ευρωπαϊκές επιδοτήσεις τον τελευταίο χρόνο.このことも付け加えておくに値するだろう。 ライアンエアー社は昨年1年間で、7億9300万ユーロを越える欧州の公的助成金を受け取っている。
31Τα χρήματα αυτά επέτρεψαν στην εταιρεία να εμφανίσει κέρδη 503 εκατομμυρίων ευρώ [es] κατά τη χρονική αυτή περίοδο με τόσο χαμηλά κόστη.このお金を得た上で、同社は同じ期間に5億300万ユーロの利益を生み出した。 かの有名なローコスト戦略を用いてのことだ。
32Ο δραματικών τόνων Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair, Michael O'Leary, φαίνεται να μην έχει όρια στο θέμα της περικοπής κόστους…και “προνομίων” για τους καταναλωτές του.強烈な個性を持つ同社のマイケル・オリーリーCEO(最高経営責任者)は、コストをカットすることに何ら限度を設けていないように思われる。 顧客へのサービスも例外ではない。
33Εκτός από τα σχέδιά του για επιπλέον κόστος [es] στα παχύσαρκα άτομα, επιπλέον κόστος 1€ για χρήση της τουαλέτας, αφαίρεση δυο εκ των τριών από τις τουαλέτες σε κάθε αεροσκάφος για να κερδίσει χώρο για περισσότερα καθίσματα, εγκατάσταση των λεγόμενων “όρθιων καθισμάτων” και πρόταση να μεταφέρουν οι επιβάτες τις αποσκευές τους στο αεροπλάνο, πρόσθεσε επίσης την πρόταση τα αεροσκάφη να πετούν χωρίς συγκυβερνήτη και, σε περίπτωση που χρειαστεί, να προσγειώνει το αεροπλάνο ένα από τα μέλη του πληρώματος [es].彼の計画では、太り過ぎの乗客への追加料金をはじめ、トイレの使用に1ユーロを課す、1機当たり3つあるトイレのうち2つを撤去してより多くの座席を設ける、「立ち乗り」シートを導入する、預け荷物を自らの手で飛行機まで運んでもらう、などが検討されている。 さらに副操縦士なしでのフライトも提案しており、どうしても副操縦士が必要というならば、客室乗務員に着陸操作を教えて兼務させるという案もある。
34Ο Michael O'Leary ντυμένος ταυρομάχος.闘牛士に扮するマイケル・オリーリー。
35Φωτογραφία: banbloodsports.com写真はbanbloodsports.comより
36Ο O'Leary δε σταματά.オリーリーはとどまるところを知らない。
37Στη βελγική ιστοσελίδα références [fr], ανακαλύπτουμε πολλές δηλώσεις του αμφιλεγόμενου αυτού χαρακτήρα:ベルギーのウェブサイトréférences[fr]で、その物議を醸すキャラクターを表す多くの発言が見られる。
38Δε θέλουμε να ακούσουμε τις λυπητερές σας ιστορίες.あなたの感傷的なお話は聞きたくないね。
39Ποιο κομμάτι του “καμία επιστροφή χρημάτων” δεν καταλαβαίνετε; (…) Θα καλωσορίζαμε μια ωραία, βαθιά, αναθεματισμένη οικονομική ύφεση εδώ στη χώρα για 12-18 μήνες… θα βοηθούσε στο να λέγαμε αντίο στις περιβαλλοντικές βλακείες.いったいどうして「払い戻しなし」という言葉が理解できないんだ? (…) この国の12ヶ月から18ヶ月に及ぶすばらしくディープで血の滴るような不況を、我々は歓迎する。
40(…) Χρειαζόμαστε μια οικονομική ύφεση.ナンセンスな環境問題を追っ払うのにちょうどいいからね。
41Είχαμε 10 χρόνια ανάπτυξη.(…) 我々には不況が必要だ。
42Μια ύφεση σε απαλλάσσει από τιποτένιες ζημιογόνες αεροπορικές εταιρείες και σημαίνει ότι μπορούμε να αγοράσουμε φτηνότερα αεροσκάφη.我々は10年間成長を続けてきた。 不況はくだらない無駄ばかりの航空会社を退場させ、その結果、我々は機体をより安く買い上げることができるってわけだ。
432006年、BBC Channel 4のDispatches[En]というテレビ番組は、2人のジャーナリストを客室乗務員としてライアンエアーに潜入させた。
44Το 2006, η εκπομπή του 4ου Καναλιού του BBC Dispatches τοποθέτησε δυο δημοσιογράφους του ως αεροσυνοδούς στη Ryanair.彼らは5ヶ月間同社で働き、あらゆる不正行為を撮影した。 このビデオが明らかにしたのは、トレーニングの欠如、社員の適性確認の軽視、25分間の駐機では機体の適切な検査や十分な給油が不可能なこと、そして違法すれすれの労働環境。
45Εργάστηκαν στην εταιρεία για πέντε μήνες και βιντεοσκόπησαν κάθε είδους παρατυπίες.まったくもって顧客を尊重しないことは言うまでもなく、彼らは客に対して、こんな飛行機に乗るなんてバカじゃないかとさえ考えているようだ。 判断は読者に任せる。
46Το βίντεο μιλά για έλλειψη εκπαίδευσης, μικρή έγνοια για διαπίστευση του προσωπικού, 25λεπτες στάσεις, κατά τις οποίες είναι αδύνατον να διεξαχθεί σωστή έρευνα στο αεροσκάφος, επαρκή φορτία καυσίμων και σχεδόν παράνομες συνθήκες εργασίας.当時より状況が改善されていることを願うばかりだ。 http://www.youtube.com/watch?
47Χωρίς να αναφέρουμε την παντελή έλλειψη σεβασμού προς τους καταναλωτές, που φαίνεται ότι τους θεωρούν ηλίθιους που πετούν με αυτή την αεροπορική εταιρεία.v=S5BLkBeLj_o&feature=related
48Κρίνετε κι οι ίδιοι και μακάρι τα πράγματα να έχουν βελτιωθεί από τότε:例として、ライアンエアーのFacebookページを見てみよう。
49http://www.youtube.com/watch?大部分のエントリーが乗客からの苦情で占められており、彼らは同社が返事をすることすら面倒がっていると言って怒っている。
50v=S5BLkBeLj_o&feature=relatedもちろんそれについてもコメントはなしだ。
51Για παράδειγμα, δείτε τη σελίδα στο Facebook της Ryanair, όπου οι περισσότερες καταχωρήσεις είναι παράπονα από εξοργισμένους επιβάτες, που δηλώνουν ότι η εταιρεία δε νοιάζεται καν να τους απαντήσει. Ουδέν σχόλιο.校正:Takashi Ota