Sentence alignment for gv-ell-20151024-30279.xml (html) - gv-jpn-20150309-34352.xml (html)

#elljpn
1Οι δυσκολίες στη μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Νοτιοανατολική Ασία (φωτορεπορτάζ)東南アジア:危険すぎる! 課題山積の公共交通機関
2Παρά το γεγονός ότι οι νόμοι της Τροχαίας στην Ταϊλάνδη επιβάλλουν τη χρήση κράνους, οδηγός και επιβάτης φαίνεται να τους αψηφούν.タイでは法律でヘルメットの着用を義務付けているが、ライダー、同乗者ともこれを無視しているようだ。 撮影Matthew Richards 著作権 @Demotix (10/6/2012)
3Φωτογραφία από Μάθιου Ρίτσαρντς, © Demotix (10/6/2012)グローバルボイスでは2014年12月初め、ネット上に拡散された一枚の写真を 取り上げた。
4Πέρυσι, στο Global Voices είχαμε παρουσιάσει μία φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο και δείχνει μία γυναίκα από το Βιετνάμ να οδηγεί ένα σκούτερ χωρίς να φορά κράνος, ενώ έχει μαζί της συνεπιβάτη ένα παιδί.写っているのは、ヘルメットを着用せずに、子供を抱えながらスクーターを運転するベトナム人女性だ。 この写真に寄せられたコメントの中には、ベトナムの道路事情を表している、というものもあった。
5Ένα από τα σχόλια που συνόδευσαν τη φωτογραφία έλεγε ότι δείχνει την πραγματική κατάσταση στους δρόμους του Βιετνάμ.確かに、ハノイだけではなく、ほかのベトナムの都市でもヘルメットを着用せずに小型オートバイを運転しているライダーをよく見かける。 しかし、このような光景はベトナムに限られたものではない。
6Πράγματι, είναι συχνό φαινόμενο να βλέπει κανείς οδηγούς μοτοσικλετών χωρίς κράνος όχι μόνο στο Ανόι, αλλά και σε άλλες πόλεις του Βιετνάμ.東南アジアのほかの都市を訪れると、同様の交通安全違反を目撃することがある。 上記写真には、ヘルメットを着けずに小型オートバイを運転する、また別のライダーが写っているが、これが撮影されたのはタイだ。
7Αλλά αυτό το θέαμα δεν περιορίζεται στο Βιετνάμ.一般市民の安全を守るためには、道路交通法を厳密に施行することが必要だ。
8Αν ταξιδέψουμε και σε άλλες πόλεις στη Νοτιοανατολική Ασία, μπορούμε να βρούμε παρόμοια παραδείγματα παραβίασης των κανονισμών οδικής ασφάλειας.だが、しばしば目にするのは、命を奪いかねない危険な乗り物を利用している、子どもを含む住民の姿である。
9Η φωτογραφία πάνω πάνω σε αυτό το άρθρο δείχνει έναν άλλο οδηγό μοτοσικλέτας που δε φοράει κράνος, αυτή τη φορά στην Ταϊλάνδη.彼らを見て思い起こすのは、多くの東南アジア諸国の不適切かつ非効率的な 輸送システムだ。 以下写真参照。
10Χρειάζεται αυστηρή εφαρμογή των κανονισμών οδικής κυκλοφορίας, προκειμένου να μετακινείται με ασφάλεια ο κόσμος.タイ。 学生たちは満員のトラックの屋根に乗り家路につく。
11Αλλά συχνά βλέπουμε ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών, να επιβαίνουν σε οχήματα που ενέχουν μεγάλο κίνδυνο για τη ζωή τους.撮影Matthew Richards 著作権 @Demotix (7/18/2013)
12Αποτελούν μία απτή υπενθύμιση της ανεπάρκειας και αναποτελεσματικότητας των μέσων μεταφοράς σε πολλές χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.カンボジア。 旅をして回るのはかなりの労力を要するかもしれない。
13Για του λόγου το αληθές, δείτε και τις παρακάτω φωτογραφίες:特に北東部。 写真 @billherod
14Βλέπουμε Ταϊλανδέζους μαθητές, καθώς μεταφέρονται στα σπίτια τους πάνω στην οροφή ενός πολυπληθούς φορτηγού.インドネシア。 ラッシュアワー時の列車は、乗客であふれることがある。
15Φωτογραφία από το Μάθιου Ρίτσαρντς , © Demotix (7/18/2013)ジャカルタ。
16Το ταξίδι στην Καμπότζη μπορεί να γίνει μετά χιλίων βασάνων, ειδικά στα νοτιοανατολικά:乗客は車両の屋根、両サイドの窓、車両と車両の間にまで乗り込む。
17撮影wisnu agung prasetyo 著作権 @Demotix, (9/29/2010)
18Φωτογραφία από @billherodフィリピン。
19Τα τρένα στην Ινδονησία μπορεί να μεταφέρουν απίθανα πολύ κόσμο κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής:どんなに超満員でも、ジープニーは人と物を運ぶ。( 訳注:ジープニーとは、フィリピンで使われている、ジープを改造した小型乗り合い自動車。)
20Επιβάτες τρένου στη Τζακάρτα καθισμένοι στην οροφή, στα πλαϊνά παράθυρα και στριμωγμένοι ανάμεσα στις αποσκευές.このジープニーは悲鳴をあげているわ……。 通信社の記者Jason Szepは、ミャンマーで旧式の輸送システムの 原因を探っている 。
21Φωτογραφία από τον wisnu agung prasetyo, © Demotix, (9/29/2010)例えば、ミャンマーの自動車の多くは右ハンドルです。 これは英国による植民地支配の名残です。
22Η μεταφορά ανθρώπων και αγαθών μέσω τζίπνεϊ (μικρά λεωφορεία που μετασκευάζονται από οχήματα τύπου τζιπ) στις Φιλιππίνες, ακόμα και αν συχνά είναι υπερφορτωμένα:しかし、道路は米国と同じように右側通行なのです。 つまり、右ハンドル車で右側通行というシステムが運転中の視界を狭くし、ドライバーを常に警戒状態においているのです。
23Το τζίπνεϊ εδώ στην επαρχία είναι περίπου σαν… pic.twitter.com/xSThHDuxP7東南アジア諸国は、2015年に迎えるASEAN経済統合へ向けた取り組みを進めている。 それにともない、国内の輸送サービスも徹底的に見直す必要がある。
24Στη Μιανμάρ, ο συγγραφέας Τζέισον Σζεπ διερευνά το απαρχαιωμένο σύστημα μεταφοράς της χώρας:なぜなら、輸送サービスの整備が各国の成長と生産性を押し上げ、そして何より重要な、自国民の安全を守ることにつながるからである。
25Τα περισσότερα οχήματα, για παράδειγμα, έχουν τη θέση του οδηγού στα δεξιά, απομεινάρι της Βρετανικής αποικιοκρατίας.最新情報: 2012年、ジャカルタでは乗客が列車の屋根に乗ることを阻止するために、コンクリート製のボールを設置した。(
26Παρ' όλα αυτά οι δρόμοι έχουν δεξιόστροφη κυκλοφορία, παρόμοια με το αμερικανικό σύστημα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ορατότητα και να βρίσκονται οι οδηγοί σε συνεχή επιφυλακή.訳注:「ゴールボール」という直径約10cmのコンクリートボールをアーチ状の鉄製の枠に12個吊り下げ線路に設置。 列車の屋根とボールの隙間は約25cm。
27Καθώς οι χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας προετοιμάζονται για την οικονομική τους ενοποίηση το 2015, είναι ανάγκη να αναθεωρήσουν και να βελτιώσουν επίσης και τις υπηρεσίες μεταφοράς τους έτσι ώστε να τονώσουν την τοπική ανάπτυξη, την παραγωγικότητα, και κυρίως, να δημιουργήσουν τις συνθήκες για την ασφάλεια των πολιτών τους.屋根に乗客が乗ればぶつかることは避けられず、上るのはほぼ不可能。) 校正: Takeshi Nagasawa, Aya Mori