Sentence alignment for gv-ell-20131111-24234.xml (html) - gv-spa-20130904-201708.xml (html)

#ellspa
1Βουκουρέστι, όχι Βουδαπέστη: Μια σοκολάτα δείχνει τη διαφοράBucarest, no Budapest: una chocolatina explica la diferencia
2Οι πρωτεύουσες της Ρουμανίας και της Ουγγαρίας, Βουκουρέστι και Βουδαπέστη αντίστοιχα, συγχέονται τόσο συχνά που πολλοί που δεν ξέρουν την περιοχή κλείνουν πτήσεις για Βουκουρέστι, ενώ σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στη Βουδαπέστη και αντίστροφα.Las capitales de Rumanía y Hungría, Bucarest y Budapest respectivamente, son confundidas tan a menudo que aquellas personas que están poco familiarizadas con la región reservan billetes de avión a Bucarest cuando su intención es viajar a Budapest o viceversa.
3Και πράγματι, 400 φίλαθλοι έκλεισαν πτήση τσάρτερ από την Ισπανία για τη Βουδαπέστη, ώστε να παρακολουθήσουν τον τελικό του Europa League 2012.De hecho, 400 futboleros procedentes de España cogieron un vuelo chárter el año pasado para ver la final de la UEFA en Budapest.
4Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο τελικός γινόταν στο Βουκουρέστι.El problema era que la final se celebraba en Bucarest.
5Βουκουρέστι, Όχι Βουδαπέστη· μία από τις επίσημες εικόνες της διαφημιστικής εκστρατείας της σοκολάτας ROM.Bucarest, no Budapest; una de las imágenes oficiales de la campaña publicitaria de la chocolatina ROM.
6Μια ρουμανική εταιρεία παραγωγής σοκολάτας ξεκίνησε μία εκστρατεία, ώστε να ξεκαθαρίσει το μπέρδεμα με έναν πρωτότυπο και γευστικό τρόπο.Un chocolatero rumano ha empezado una campaña para aclarar esta confusión de una forma deliciosa.
7Το παρακάτω βίντεο, καθώς και ένα podcast από το The World του PRI, εξηγούν περισσότερα σχετικά με το μπέρδεμα αυτό, ενώ αναφέρονται και άλλες προσπάθειες για να βοηθήσουν τον κόσμο να ξεχωρίσει τις πρωτεύουσες των δύο ευρωπαϊκών χωρών. Ένα άλλο blog σχετικό με τα ταξίδια και την τέχνη δείχνει περισσότερες φωτογραφίες ολόκληρης της διαφημιστικής καμπάνιας:El video de abajo y un podcast de PRI's The World [en], explica más sobre esto y otros esfuerzos para ayudar a los viajeros a distinguir las dos ciudades de Europa del este, mientras un blog sobre viajes y arte publica más imágenes de la campaña publicitaria entera: