Sentence alignment for gv-ell-20150202-27060.xml (html) - gv-spa-20150103-267199.xml (html)

#ellspa
1Παραδοσιακό παραμύθι των Iñupiat γίνεται βιντεοπαιχνίδιTradicional historia de los Iñupiaq vuelve a la vida a través de un videojuego
2Ένα παραδοσιακό παραμύθι των ιθαγενών της Αλάσκα Iñupiat με τίτλο Kunuuksaayuka, που ειπώθηκε από τον Robert Nasruk Cleveland και καταγράφηκε στο βιβλίο “Stories of the Black River People” πήρε πλέον νέα ζωή με τη μορφή βιντεοπαιχνιδιού για ηλεκτρονικούς υπολογιστές και άλλες δημοφιλείς κονσόλες παιχνιδιών.Una tradicional historia de los Iñupiaq llamada Kunuuksaayuka narrada por Robert Nasruk Cleveland y documentada en el libro “Stories of the Black River People” -Historias de la gente del Río Negro- ha tomado una nueva vida ahora en forma de videojuego para PC y otras consolas populares.
3Το νέο παιχνίδι τιτλοφορείται “Ποτέ Μόνη” (Kisima Inŋitchuŋa) και συνεχίζει να απολαμβάνει θετικές κριτικές για τη μοναδική προσέγγιση του στο να συμπεριλάβει κοινότητες ιθαγενών της Αλάσκα σε ολόκληρη τη διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού.El nuevo juego llamado Never Alone (Kisima Inŋitchuŋa) -Nunca solo, en español- sigue recibiendo elogios por el enfoque único que le dan a las comunidades nativas de Alaska, incluyéndolas en todo el desarrollo del juego.
4Με αγγλικούς υπότιτλους και αρχική αφήγηση στη γλώσσα Iñupiat [en], το παιχνίδι λέει την ιστορία [en] ενός νεαρού κοριτσιού, της Nuna, και της αρκτικής αλεπούς της, που ξεκινάνε για να εξερευνήσουν και ανακαλύψουν την αιτία μιας τρομερής χιονοθύελλας που επηρεάζει την κοινότητά της.Narrado en el idioma Iñupiat y con subtitulos en inglés, el juego narra la historia de una jovencita llamada Nuna y su compañero el zorro ártico, quienes empiezan a explorar y descubrir la causa de una enfurecida ventisca que afecta su comunidad.
5Αν και ο χαρακτήρας αρχικά ήταν αγόρι στο παραμύθι που αφηγήθηκε ο Cleveland, οι σχεδιαστές του παιχνιδιού έκαναν την αλλαγή αυτή μετά από την σύμφωνη γνώμη που ζήτησαν και έλαβαν από την Minnie Gray [en], κόρη του Cleveland.Aunque el personaje principal era un chico en la historia narrada por Cleveland, los desarrolladores del juego buscaron la aprobación de Minnie Gray, la hermana de Cleveland, para realizar este cambio.
6To project ξεκίνησε σαν συλλογική πρωτοβουλία από το Cook Inlet Tribal Council, το οποίο συνεργάστηκε με τους E-Line Media και Upper One Games, οι πρώτοι σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών με ιδιοκτησία από ιθαγενείς.El proyecto empezó como una iniciativa de colaboración del Cook Inlet Tribal Council, la cual trabajó con E-Line Media y Upper One Games, que es el primer desarrollador de videojuegos propiedad de indígenas.
7Στο ιστολόγιο του βιντεοπαιχνιδιού, οι δημιουργοί κατέγραψαν τη διαδικασία, καθώς επίσης δημιούργησαν το βίντεο με τα παρασκήνια (πιο πάνω), που δείχνει πώς γηραιότεροι, νεολαία και γλωσσολόγοι έλαβαν υπερήφανα μέρος όλοι στην ανάπτυξη του παιχνιδιού.En el blog del videojuego, los creadores documentaron el proceso, así como también hicieron un detrás de cámara (ver al inicio del artículo) mostrando como adultos, jóvenes y lingüistas orgullosamente tomaron parte en la creación del juego.
8Κριτικές συνεχίζουν να έρχονται και ο Roy Boney γράφει στο ιστολόγιο Native Peoples ότι το “Ποτέ Μόνη” είναι “κάτι περισσότερο από ένα τυπικό βιντεοπαιχνίδι.Las visitas siguen llegando, y Roy Boney escribe en el blog Native Peoples que Never Alone “es más que un típico videojuego.
9Είναι μια πολιτισμική εμπειρία στη συσκευασία ενός όμορφου και στοχαστικού κομματιού ψηφιακής τέχνης”.Es una experiencia cultural envuelta en una hermosa y reflexiva pieza de arte digital”.