Sentence alignment for gv-ell-20110607-2590.xml (html) - gv-zht-20110613-11231.xml (html)

#ellzht
1Νεπάλ: Τα κοινωνικά μέσα ως εργαλεία πολιτικού ακτιβισμού尼泊爾:用社會媒體動員民眾
2Σε συνέχεια των γεγονότων στη Μέση Ανατολή και την Ινδία, όπου νέοι άνθρωποι αξιοποιούν τη δύναμη των social media για να πετύχουν πολιτικούς στόχους, οι Νεπαλέζοι νέοι που ανησυχούν για το πολιτικό χάος της χώρας αγκαλιάζουν αυτή την τεχνολογία διακαώς.雖然這些活動在尼泊爾及國際主流媒體都有不少報導,有些人卻感不滿,Deepak Aryal在尼泊爾知名部落格Mysansar上,指稱籌辦與參加活動的年輕人是「騙子」:
3Το Σάββατο 7 Μαίου του 2011, εκατοντάδες συγκεντρώθηκαν σε κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας Κατμαντού, απαιτώντας να συνταχθεί το σύνταγμα μέχρι την καταληκτική ημερομηνία της 28ης Μαίου.我們相信自己站在正確與良善的一方,覺得自己在口舌惡毒者面前創造誠實和道德的假象,但我們究竟擔起多少責任?
4Αυτό το γεγονός υπήρξε μοναδικό στα χρονικά του νεπαλέζικου ακτιβισμού και της πολιτικής σκηνής, διότι το κοινωνικό δίκτυο Facebook έπαιξε ζωτικό ρόλο στην οργάνωση κι ενθάρρυνση των συμμετεχόντων.自己有多誠實、多 正確?
5Ανθρώπινη αλυσίδα από Νεπαλέζους διαδηλωτές.由誰來評斷?
6Φωτογραφία μέσω του Nepal Diary.誰會為此在Facebook網站上奮鬥?
7Ο Pradeep Kumar Singh έγραψε στο NepaliBlogger ότι αυτή η νέα προσέγγιση στον ακτιβισμό και την κοινωνική οργάνωση αποτελεί σίγουρα ρηξικέλευθο γεγονός για το Νεπάλ.上層階級忙著批評他人,在Facebook網站說出各種建議,但下層階級根本看不到 Facebook。
8Δεν ξέρω πόσοι από σας τους 9.ο00 που απαντήσατε στο κάλεσμα του γεγονότος “Έλα Νεολαία, Στάσου Όρθια!” στο Facebook συμμετείχατε κιόλας στο γεγονός, αλλά παρ' όλα αυτά, ήταν τεράστιο!
9Νεπαλέζοι νεολαίοι οργάνωσαν πορεία ειρήνης στην Κατμαντού σήμερα, προκειμένου να ασκήσουν πίεση στην ηγεσία της χώρας για να δεσμευθεί πλήρως στην διαδικασία θέσπισης του συντάγματος, και για να ευαισθητοποιήσουν κάθε νέο να υψώσει τη φωνή του απέναντι σε κάθε αδίκημα των πολιτικών. Το NepalUnites οργάνωσε την πορεία διαμαρτυρίας.在他眼中,Facebook抗爭現象反映出尼泊爾社會的階級鬥爭,知名專欄作家C K Lal在My Republica網站亦有同感,將這些年輕人比擬是首都內最令人聞之喪膽的幫派份子,此言讓許多人意外:
10Αντίθετα με παραδοσιακές ομάδες πίεσης, που λειτουργούν εκτός του διαδικτύου, που λειτουργούν με χρήση παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας και δεν έχουν ακόμα ενσωματώσει τα social media στη λειτουργία τους, το NepalUnites είναι πολύ ενεργό στο Facebook, το Twitter και το YouTube. Αυτό τους έχει βοηθήσει να έχουν απόκριση σε νεανικό κοινό στο Νεπάλ, αλλά και κοινότητες Νεπαλέζων του εξωτερικού.現場大約有一兩百名年輕的烏合之眾,多數人穿著流行服裝,有一人的髮型模仿先前過世的Satya Sai Baba(願他安息),顯然不打算高喊口號,領頭者似乎多有尼泊爾共產黨的習氣,一直受到馬列主義強人Chakre Milan和Dinesh Adhikari Chari保護。
11Ο Lex Limbu, φοιτητής πλήρους απασχόλησης που μπλογκάρει συνήθως για τον πολιτισμό και τη μουσική, οργανώνει μία παρόμοια εκδήλωση στο Λονδίνο, μαζί με τον Pradeep Kumar Singh. Υπό την αιγίδα του Nepal Unites London, διοργάνωσαν συνάντησης διαμαρτυρίας στις 27 Μαίου μπροστά στη νεπαλέζικη πρεσβεία στο Λονδίνο.從人們對這場從Facebook發起的抗爭反應各異,就能明瞭冷戰時代的階級鬥爭心態仍存在於尼泊爾,部分人士排斥Facebook受到社會有些人青睞,並不只是厭惡科技,更反映出他們不滿眼中所見的階級裂痕。
12Αν θέλετε να συμμετάσχετε σ' αυτή την εκδήλωση, μην το σκέφτεστε, κι ελάτε.[本文英文版原載於2011年5月18日]
13Και μια και θα'ρθείτε, γιατί δεν φέρνετε και μερικά χειροποίητα πανό με απλά συνθήματα και μηνύματα, που θα προτρέπουν την κυβέρνηση σε ‘Δράση' ή ‘Χωρίς Δουλειά, Δεν έχει μισθό'.今年以來,中東與印度年輕人運用社會媒體力量,以達成民眾目標,而尼泊爾年輕人因為憂心國內政局動盪,也熱切希望擁抱新科技。
14Μας αρέσει να παραπονούμαστε για την κατάσταση στο Νεπάλ, να ρίχνουμε το φταίξιμο στους πολιτικούς μας και το πολιτικό σύστημα' ελπίζω, λοιπόν, όσοι ρίχνουν το φταίξιμο απ' το σπίτι να κάνουν ένα διάλειμμα και να'ρθουν μαζί μας - για να ενωθούμε σε μεγαλύτερη δύναμη, και να στείλουμε το μήνυμα στην πατρίδα.2011年5月7日,數百人聚集在尼泊爾首都加德滿都一處公共廣場,要求憲法草案依約於5月28日完成,這項活動在尼泊爾社運界與政壇都很獨特,因為Facebook網站扮演號召及鼓勵參與的重要角色。
15Στο τέλος της εκδήλωσης, θα επιδώσουμε επιστολή στην πρεσβεία. Φωτογραφία μέσω του Nepal Diary.尼泊爾抗議群眾排出的人龍,照片由Nepal Diary提供
16Ενώ αυτές οι εκδηλώσεις χαίρουν θετικής κάλυψης στα νεπαλέζικα και διεθνή ΜΜΕ, κάποιοι ενοχλούνται. Στο δημοφιλές νεπαλέζικο blog Mysansar, o Deepak Aryal χαρακτήρισε τους νέους που οργανώνουν και συμμετέχουν στη διαδήλωση “απατεώνες”:Pradeep Kumar Singh在NepaliBlogger部落格指出,這項社運動員新模式在尼泊爾前所未見:
17Πιστεύουμε ότι μόνο εμείς είμαστε σωστοί και καλοί, και δημιουργούμε την ψευδαίσθηση της τιμιότητας και της ηθικής για να κακολογήσουμε άλλους' πόσες, όμως, από τις δικές μας ευθύνες έχουμε εκπληρώσει; Πόσο τίμιοι και σωστοί είμαστε; Ποιός θα το κρίνει αυτό; Ποιός θα πολεμήσει γι' αυτό στο Facebook; Η ανώτερη τάξη είναι απασχολημένη με το να κακολογεί άλλους και να δίνει συμβουλές στο Facebook, αλλά η κατώτερη δεν έχει πρόσβαση σ' αυτό.
18Ο Aryal βλέπει τα φαινόμενα εξέγερσης στο Facebook ως μέρος των ταξικών πολέμων που διεξάγονται στη νεπαλέζικη κοινωνία.我不知道在群組報名參加活動的9000人裡,究竟有多少人實際前往現場,但這項活動的規模確實很大!
19Ο επιφανής αρθρογράφος C K Lal εξέφρασε παρόμοιους προβληματισμούς στη στήλη του στο My Republica.尼泊爾年輕人今日在首都舉辦和平集會,向政治領袖施壓,要求他們遵守憲法起草承諾,也讓每位年輕人發聲反對政治領袖的錯誤行為。
20Ο ισχυρισμός του ότι η διαμαρτυρόμενη νεολαία κατά κάποιον τρόπο θυμίζει τις επίφοβες συμμορίες της Κατμαντού προκάλεσε έκπληξη. Ήταν ένα ανομοιόμορφο πλήθος από περίπου 100 με 200 νέους.NepalUnites動員此次抗爭群眾,相較於傳統實體組織使用傳統通訊媒介,至今未曾善用社會媒體,NepalUnites在Facebook、Twitter、YouTube等網站相當活躍,因而接觸到尼泊爾國內外年輕群眾。
21Οι περισσότεροι φορούσαν trendy παντελόνια και t-shirts. Ένας διαδηλωτής είχε κάνει τα μαλλιά του να μοιάζουν με την διάσημη χαίτη του μακαρίτη Satya Sai Baba (Ας αναπαυτεί εν ειρήνη η ψυχή του), και προφανώς δεν πίστευε στα συνθήματα.Lex Limbu為全職學生,部落格平常多以文化及音樂為主題,也準備與Pradeep Kumar Singh合作,在英國倫敦舉辦類似活動,預計在5月27日在尼泊爾駐倫敦大使館前抗議,以「Nepal Unites組織倫敦分會」自居。
22Οι καθοδηγητές της διαδήλωσης φαίνονταν κομμουνιστές [του κόμματος UML]: σαν αυτούς που προστατεύονται και υποστηρίζονται από τους Chakre Milan και Dinesh Adhikari Chari, τους Μαρξιστές - Λενινιστές γκάγκστερς της κοιλάδας της Κατμαντού.若在家的各位想要參與,請不要再遲疑,一同到現場來,也歡迎帶著自製海報與布條,寫上簡單口號與訊息,要求政府「趕快行動」或「不工作就沒薪水」。
23Κρίνοντας από τις έντονα διαφορετικές αντιδράσεις στη διαδήλωση που οργανώθηκε στο Facebook, καθίσταται φανερό ότι επίκειται αντιπαράθεση βάσει ψυχροπολεμικών αντιλήψεων για τον ταξικό πόλεμο στο Νεπάλ.我們喜歡抱怨尼泊爾的情況、指責政治人物與政治環境,我希望人們不再只是在家抱怨,這次加入我們,形成更強大的力量、團結起來、把心聲傳回國,最後我們要把信函交給大使館。
24Η δυσαρέσκεια απέναντι στο Facebook από ένα τμήμα της νεπαλέζικης κοινωνίας δεν οφείλεται μόνο σε αντιπαράθεση με την τεχνολογία, αλλά αντιπροσωπεύει μιά βαθύτερη δυσαρέσκεια απέναντι στο αντιληπτό ταξικό χάσμα.照片由Nepal Diary提供