Sentence alignment for gv-ell-20120426-11299.xml (html) - gv-zht-20120504-13214.xml (html)

#ellzht
1Παναμάς: Φτωχοί μα όχι λησμονημένοι, χάρη σε διαδικτυακά βίντεο巴拿馬:多虧了網路影片,他們雖然窮,卻沒有被遺忘。
2To Κόκο Σόλο ήταν κάποτε μια βάση υποβρυχίων του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού στη Ζώνη της Διώρυγας του Παναμά κοντά στο λιμάνι Κολόν [en].靠近巴拿馬的科隆(Colón),有一個地方名為可可索羅(Coco Solo),這裡曾經是美國海軍在巴拿馬運河區的潛艇基地。
3Σήμερα, το Κόκο Σόλο αποτελεί κατοικία [en] ορισμένων από τους φτωχότερους και πιο περιθωριοποιημένους Παναμέζους.今日,一些最貧窮、最被邊緣化的巴拿馬人都定居在此。
4Το 2008, το Reuters δημοσίευσε [en] ένα κείμενο για τη “φτώχεια και παρακμή” στο Κόκο Σόλο, όπου γεννήθηκε ο Τζον ΜακΚέιν (τότε Ρεπουμπλικανός υποψήφιος πρόεδρος των ΗΠΑ):二○○八年,路透社(Reuters)刊出了一篇報導,內容是關於可可索羅,這個約翰.
5Ο ΜακΚέιν γεννήθηκε το 1936 στη βάση υποβρυχίων Κόκο Σόλο σε αμερικανικό έδαφος στον Παναμά, όπου υπηρετούσε ο πατέρας του ως Αξιωματικός του Ναυτικού.麥肯(John McCain,後為美國共和黨提名之總統候選人)出生地的「貧窮與衰敗」:
6Τώρα, παιδιά παίζουν δίπλα σε ανοιχτούς υπονόμους στην πόλη που χτίστηκε γύρω από τη βάση και οι μεγάλες κατοικίες που κάποτε στέγαζαν οικογένειες όσων Αμερικανών υπηρετούσαν εκεί βρίσκονται κείτονται εγκαταλελειμμένες και γεμάτες μπάζα.一九三六年,麥肯出生於巴拿馬的美國控制區中一個名為可可索羅的潛艇基地;當時,他父親是一名海軍軍官。 如今,孩子們在圍繞著基地修築的開放式下水道裡玩耍;鎮上,四處可見美國公僕家庭居住過的宅邸,都已成了閒置無用的破瓦殘礫。
7Νεαροί όλο βαρεμάρα τριγυρίζουν ημίγυμνοι, ενώ φαίνονται τα τατουάζ από τις συμμορίες τους που καυχιούνται για το πόσους έχουν σκοτώσει.無所事事的年輕人裸著上半身在街頭晃盪,露出身上的幫派刺青以吹噓他們砍殺過的人數。
8Τα άλλοτε γήπεδα σόφτμπολ πλέον τα καλύπτει άγριο γρασίδι.以前的壘球場,如今都長滿了未經修剪的雜草。
9Το ρεπορτάζ συνεχίζει:報導中還寫道:
10Ο Παναμάς σταδιακά έλαβε ξανά τον έλεγχο της βάσης και της υπόλοιπης Ζώνης της Διώρυγας έπειτα από μια συνθήκη του 1977 με τις ΗΠΑ κι έτσι το Κόκο Σόλο από τότε μετατράπηκε σε ένα τεράστιο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, γνωστό ως Μανζανίλο.一九七七年與美國簽署條約後,巴拿馬政府逐漸收回基地和運河區其他地方的控制權。 而可可索羅也從此轉型成為一個大型貨櫃碼頭,又名曼薩尼約(Manzanillo)。
11Η Ουάσινγκτον παρέδωσε τα τελευταία της φυλάκια στον Παναμά το 1999.直到一九九九年,華盛頓當局終於交出所有僅存的巴拿馬軍事基地。
12Εκτός όμως από αυτό το ρεπορτάζ του Reuters, λίγα πράγματα έχουν αναφερθεί για το Κόκο Σόλο.然而,除了這則路透社揭露的故事之外,外界幾乎再無任何有關可可索羅的報導了。 網路影片是少數展現出當地生活樣貌的線上媒體。
13Διαδικτυακά βίντεο είναι λίγες από τις διαθέσιμες πηγές online που δείχνουν τη ζωή στην κοινότητα αυτή.「創造性改變」(Cambio Creativo)是其中一個經常上傳關於可可索羅影片的組織。
14Μια από τις οργανώσεις που δημοσιεύει συχνά βίντεο του Κόκο Σόλο είναι η Cambio Creativo (“Δημιουργική Αλλαγή”) [en],這是一個教育性平台,讓人們在此透過想法與技術的交換,提倡批判性思考的技巧、決心和自我表達。
15μια εκπαιδευτική πλατφόρμα που προωθεί την κριτική σκέψη, αποφασιστικότητα και αυτοέκφραση μέσω της ανταλλαγής ιδεών και ικανοτήτων.我們打造一個讓可可索羅(巴拿馬科隆市)的師生們可以更便 利地彼此交流的空間。
16Εφευρίσκουμε ένα χώρο για αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ μιας ομάδας δασκάλων και μαθητών στο Κόκο Σόλο (Κολόν, Παναμάς).從海外、巴拿馬市和科隆過來的老師們,每個月都會舉辦各學科的工作坊。
17Πραγματοποιούνται μηνιαία διεπιστημονικά εργαστήρια από καθηγητές του Κολόν στην πόλη του Παναμά και του εξωτερικού.我們深信,透過知識、創造力和正面經驗的刺激,參與者將能為他 們自身的社經發展找到別條出路。
18Πιστεύουμε ότι ερεθίζοντας τη γνώση, τη δημιουργικότητα και τις θετικές εμπειρίες, οι συμμετέχοντες θα βρουν εναλλακτικές για τη δική τους κοινωνική και οικονομική πρόοδο.圖片來源:「創造性改變」網站,已獲授權。
19Φωτογραφία από την ιστοσελίδα της οργάνωσης Cambio Creativo website, χρησιμοποιείται κατόπιν αδείας.兩年前,「創造性改變」的創始人之一蘿絲.
20Δυο χρόνια πριν, η συνιδρύτρια της Cambio Creativo, η Rose Cromwell, δημοσίευσε ένα μικρό ντοκιμαντέρ για το Κόκο Σόλο από τον κινηματογραφιστή Eric Soussanin.克倫威爾(Rose Cromwell)上傳了一段有關可可索羅的短片,攝影者是艾瑞克.
21Η Marisa Treviño από την ειδησεογραφική ιστοσελίδα Latina Lista [en] μοιράζεται ένα απόσπασμα από το ντοκιμαντέρ και γράφει [en]:蘇沙寧(Eric Soussanin)。
22Άνδρες, γυναίκες και παιδιά που ζουν στο Κόκο Σόλο περιγράφονται ως αυτοί που παράτησαν την ελπίδα για ζωή στην κοινωνία του Παναμά, καθώς αισθάνονται πως έχουν λησμονηθεί.後來在一個新聞網站「拉丁清單」(Latina Lista)上,瑪莉莎.
23Κι όμως, ένα μικρό ντοκιμαντέρ για την έκκληση των ανθρώπων του Κόκο Σόλο διασφαλίζει πως δεν έχουν ξεχαστεί και ότι πράγματι ο κόσμος γνωρίζει γι' αυτούς.特雷維尼奧(Marisa Treviño)分享了這個影片的片段,並寫道:
24Η Cambio Creativo εργάζεται με τη νεολαία της κοινότητας αυτής μέσω διαφορετικών εργαστηρίων [en].在巴拿馬的社會裡,可可索羅的男人、女人和小孩都被形容為已經放棄生活的人,因為他們覺得自己早已被世人遺忘。
25H Cromwell γράφει [es] για ένα σεμινάριο φωτογραφίας που έλαβε χώρα τον Ιανουάριο του 2012.然而,一段描述可可索羅困境的簡短紀錄片,證明了他們並沒有被遺忘;事實上,這個世界知道他們。」
26Κοινοποιεί ένα βίντεο από μια συνεδρία brainstorming (“ιδεοθύελλας”):「創造性改變」透過不同的工作坊與這個地區的年輕人合作。
27Οι φωτογραφίες των μαθητών παρουσιάζονται και πωλούνται μέσω μιας διαδικτυακής πινακοθήκης [es] που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της Cambio Creativo.克倫威爾在她的部落格上寫到二○一二年一月舉辦的一場攝影工作坊,並分享了一段腦力激盪課程的影片:
28Τα χρήματα από τις πωλήσεις των φωτογραφιών αυτών καταλήγουν κατευθείαν στους νεαρούς καλλιτέχνες.「創造性改變」在他們網站上的網路相簿裡陳列並販賣學生們的攝影作品,所有的相片銷售所得都直接送進這些年輕藝術家的口袋裡。
29Μπορείτε να δείτε περισσότερα βίντεο από τους ανθρώπους της Cambio Creativo και τους εθελοντές που ασχολούνται με τη νεολαία του Κόκο Σόλο στη σελίδα στο Vimeo της Rose Cromwell, που περιλαμβάνει το ακόλουθο βίντεο από ένα μάθημα “κρουστών σώματος”:你可以在蘿絲. 克倫威爾的Vimeo頁面上看到更多「創造性改變」的工作人員、志工與可可索羅的年輕人們一起活動的影片,包括以下這段「肢體打擊樂」的課堂畫面: