Sentence alignment for gv-ell-20121024-15385.xml (html) - gv-zht-20121119-14296.xml (html)

#ellzht
1Μετά το σεισμό της Ιαπωνίας, μια νέα τοπική εφημερίδα από τους πολίτες日本大地震後:居民成立新型態當地報刊
2Οι καταστροφικές επιπτώσεις του “Μεγάλου Σεισμού στην Ανατολική Ιαπωνία” (γνωστού διεθνώς και ως Σεισμού της Ιαπωνίας 2011) στο Otsuchi [en], μια μικρή πόλη στην περιφέρεια της Iwate, είναι ελάχιστα γνωστές.東日本大地震 ( 國際上所認知的2011年日本大地震 ) 對岩手縣的一個小鎮--大槌町所帶來的摧毀性影響鮮為人知。
3Εν μέρει γιατί η τοπική εφημερίδα έκλεισε το 2011 λόγω των ζημιών που προκλήθηκαν από το σεισμό, την φωτιά και το τσουνάμι.部分原因是因為地震、海嘯及火災所帶來的損害,讓當地報社在2011年結束營業。
4Τώρα, μια διαδικτυακή καμπάνια [ja] πέτυχε να συγκεντρώσει 2.496.000 Yen (31.000 αμερικανικά δολλάρια) για να βοηθήσει στην δημιουργία ενός νέου είδους εφημερίδας.現在,一個線上資金籌措活動已經成功籌得2,496,000日元 ( 31,000美元 ) 來協助成立一種新報社。
5Βαφτισμένο ως Otsuchi Mirai Shimbun (Otsuchi - Εφημερίδα του Μέλλοντος), το εγχείρημα προσεγγίζει πολίτες του Otsuchi προκειμένου να τους διδάξει ρεπορτάζ και φοιτητές πανεπιστημίων από όλη την Ιαπωνία μπορούν να συμμετέχουν σε πρακτική εργασία, προκειμένου να βοηθήσουν στην δημιουργία της εφημερίδας.此專案名稱為「大槌町未來新聞」,教導大槌町的居民新聞報導的技巧,而且日本各地的大學生也可登記實習,協助編輯報刊。
6Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός μιας υπερ-τοπικής υβριδικής εφημερίδας χρησιμοποιεί και διαδικτυακά και παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας這種獨特的混合型報刊使用線上及離線的溝通方式,專門報導當地新聞。
7Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Αύγουστο από το Ιαπωνικό Κέντρο Εκπαίδευσης για Δημοσιογράφους [en], τον ΜΚΟ Volunteer Info και με την συνεργασία τοπικών ομάδων.此項專案由日本記者教育中心 和非營利機構「志工訊息」在八月份發起,並且和當地團體共同合作。
8Η τοποθεσία του Ōtsuchi.大槌町地理位置。
9Φωτογραφία από Wikipedia του Maximilian Dörrbecker (CC BY-SA 3.0).此圖從維基百科取得,由Maximilian Dörrbecker 提供。
10Το πρώτο φύλλο της Otsuchi - Εφημερίδα του Μέλλοντος τυπώθηκε σε 250 αντίτυπα και διανεμήθηκε με ποδήλατο σε κατοίκους.(CC BY-SA 3.0).
11Το περιεχόμενο είναι επίσης διαθέσιμο στο διαδίκτυο [ja].大槌町未來新聞的首刊共250份,由當地居民騎腳踏車派送。
12Η εφημερίδα προσφέρει επίσης επί το έργο κατάρτιση για φοιτητές, αλλά και για πολίτες δημοσιογράφους, εκεί όπου θεωρία και πράξη συναντώνται - η και όχι.而且內容在網路上也可看見。
13Ένα φοιτητής ρεπόρτερ, που είχε αρνητικές αναμνήσεις από ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο [ja], αναφέρει:這份報刊也提供現場培訓的經驗給學生和居民記者。
14Όσο για φοιτητές σαν εμάς που σπουδάζουμε “τι είναι οι ειδήσεις”, βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να το εξηγήσω στους κατοίκους της πόλης.這樣一來,理論與實踐可符合,但也有可能不符合。
15Άλλος φοιτητής είδε τις αντιδράσεις σε ιστορίες του Facebook [ja] ως πιθανό κίνητρο για τους πολίτες ρεπόρτερ:有位學生記者反省一場培訓研習 , 說道:
16663 άνθρωποι έχουν δει την δημοσίευση στο Facebook που έχει δημιουργηθεί από πολίτη ρεπόρτερ.我發現對也是學生的我們來說,要跟鎮裡的人解釋「何謂新聞」,比學習這門知識更困難。
17Πολλοί διέδωσαν την ιστορία σχετικά με μια συναυλία που θα δώσει η ομάδα χάλκινων του Γυμνασίου του Otsuchi.另一名實習的學生則認為,臉書上各種故事報導的回應 ,對這些居民記者來說有種潛在的動力:
18“Νιώθω να θέλω να γράψω και άλλα άρθρα!” δήλωσε ένας πολίτης ρεπόρτερ, όταν του έδειξα την ανταπόκριση στο Facebook με τον iPhone μου. Σε αντίθεση με τα έντυπα μέσα, η αλληλεπίδραση που είναι δυνατή στα διαδικτυακά άρθρα φαίνεται να είναι καλό κίνητρο για τους ρεπόρτερ, όταν μπορούν να παρατηρήσουν την κίνηση και τις αντιδράσεις σε πραγματικό χρόνο.一位居民記者在臉書上的發表大槌町初中銅管樂隊俱樂部 (Otsuchi Junior High School brass band club) 演奏會的報導,當天就有663位民眾看過了!
19Φοιτητής διδάσκει φωτογραφία σε πολίτη στο Otsuchi.很多人在臉書上分享了這篇文章。
20Η φωτογραφία χρησιμοποιείται κατόπιν αδείας.讓這位居民記者用iPhone看到臉書上的回應後,還說了「我想寫更多文 章!」
21Άλλοι φοιτητές διοργάνωσαν ένα εργαστήριο [ja] σχετικά με την χρήση ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών και κινητών τηλεφώνων για την καταγραφή γεγονότων:這樣積極的話。
22Όταν φιλοξένησα [το εργαστήριο] στο “σαλόνι του τσαγιού”, ένας πολίτης μου είπε: “Πάντα έχω κάτι να πω.這與傳統的紙本媒體不同,線上文章提供互動性,而這對記者來說似乎是個良好的動機,因為他們可以親眼目睹讀者的閱讀流量與回應。
23Θα ήθελα να γίνω πολίτης ρεπόρτερ μαζί με όλους τους άλλους συμμετέχοντες που είναι εδώ.實習學生正在教導大槌町居民攝影。
24Αλλά δεν γνωρίζω πώς να τραβάω φωτογραφίες, δεν ξέρω να χρησιμοποιώ υπολογιστή.此圖已獲准使用。
25Έτσι δεν μπορώ να το κάνω.”其他學生舉辦了研習營 ,教導居民使用數位相機和手機來記錄新聞:
26Για αυτό και αποφάσισα να οργανώσω αυτό το εργαστήριο.當我在茶館舉辦這場研習營時,一位居民告訴我:「我一直都想報導些什麼,我想跟茶館裡參加研習的夥伴一樣成為居民記者。
27Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου, μέλη του tea salon από τον προσωρινό οικιστικό τομέα 20 [για άστεγους πολίτες] έγιναν πολίτες ρεπόρτερ!但我不知道怎麼拍照,我不會 使用電腦,所以我沒辦法做這件事。」 這就是為什麼我想舉辦這場研習營的原因。
28Είμαι πολύ ευχαριστημένος για εκείνους.研習結束後,茶館裡來自第20臨時住房的流離失所居民們都變成居民記者了!
29Μπορείτε να παρακολουθείτε τις τελευταίες ειδήσεις από το Otsuchi στην σελίδα τους στο Facebook καθώς και στην ιστοσελίδα otsuchinews.net.我 真為他們感到高興。 你可以在他們的臉書專頁上以及網站上看到大槌町的最新消息。