Sentence alignment for gv-ell-20110608-3434.xml (html) - gv-mkd-20110801-12891.xml (html)

#ellmkd
1Αίγυπτος: Β για Βεβαίωση ΠαρθενίαςЕгипет: Тест за проверка на невиноста
2Αυτή η ανάρτηση είναι μέρος του ειδικού μας αφιερώματος για την Αιγυπτιακή Επανάσταση 2011.Оваа објава е дел од нашето специјално покривање на Револуцијата во Египет во 2011 година.
3Μετά την φρικιαστική επιβεβαίωση πως τεστ παρθενίας έγιναν σε διαδηλώτριες υπό κράτηση κατά τη διάρκεια της Αιγυπτιακής επανάστασης, οργή κατέλαβε όχι μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άντρες της Αιγύπτου, που δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως οι διαδηλώτριες αυτές της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας έπεσαν θύματα μιας τέτοιας εξευτελιστικής επίθεσης.По ужасната потврда дека се спроведувале тестови за невиност на жените демонстрантки кои беа задржани за време на Египетската револуција, гневот ги обзема не само жените во Египет, туку и мажите кои не можеа да поверуваат дека оние кои се бореа за достоинство и слобода се нападнати на таков понижувачки начин.
4Όταν αποκαλύφθηκαν οι μαρτυρίες το Μάρτιο 2011, το Υπέρτατο Συμβούλιο των Ενόπλων Δυνάμεων (SCAF) αρνήθηκε αυτήν την ενέργεια.Кога се обелоденија тврдењата во март 2011 год., Врховниот совет за вооружени сили го негираше ова.
5Παρά ταύτα, ο στρατηγός που αργότερα παραδέχτηκε πως διεξήχθησαν τεστ παρθενίας, δικαιολογήθηκε λέγοντας πως οι κρατούμενες δεν ήταν “κανονικές” Αιγύπτιες κοπέλες, και πως το SCAF διεξήγαγε αυτά τα τεστ για να αποφύγει πιθανές κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης.Сепак, генералот кој неодамна призна дека се спроведувале тестови за невиност се оправдуваше дека задржаните жени не биле ,,нормални” египетски девојки, а Врховниот совет за вооружени сили ги спроведувал овие тестови за да се избегнат обвинувања за сексуално малтретирање.
6Αυτό το βίντεο, από τα Ημερολόγια της Ταχρίρ, παρουσιάζει την μαρτυρία μιας από τις κοπέλες που υπέστησαν τα τεστ:Ова видео, од Tahrir Diaries, прикажува сведочење на девојка која била тестирана:
7Ο ισχυρισμός πως η πρακτική υιοθετήθηκε για να αποφευχθούν κατηγορίες σεξουαλικής και συναισθηματικής παρενόχλησης από ειρηνικά διαμαρτυρόμενες διαδηλώτριες αντιμετωπίστηκε με θύελλα οργής και αποστροφής.Тврдењето дека тоа се случило за да се избегнат обвинувања за сексуално малтретирање преку сексуално и емоционално малтретирање на жените кои мирно протестирале, беше дочекано со торнадо од гнев и презир.
8Η Michelle Gonzalez γράφει:Мишел Гонзалес напиша:
9Οποιοσδήποτε μπορεί να πέσει θύμα βιασμού, ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, το φύλο, το σεξουαλικό του ιστορικό, τη θρησκεία του, κ.λ.π. Τα επιχειρήματα που παραθέτει αυτός ο ανώνυμος κυβερνητικός υπάλληλος είναι εκ φύσεως λανθασμένα και ηθικά κατακριτέα.Секое лице може да биде силувано, независно од сексуалната ориентација, пол, сексуална историја, религија и сл. Аргументите изнесени од овој анонимен владин претставник се фактички некоректни и заслужуваат морално недопустливи.
10Ενώ η Zeinobia λέει:А Зеинобија изјави:
11Λατρεύω το γεγονός πως κάθε φορά που μιλάω με κάποιον για τα τεστ παρθενίας στο Twitter (#VirginityChecks) ο άλλος τα αντιμετωπίζει ως απάνθρωπη βιαιοπραγία χωρίς πολλές συζητήσειςМи се допаѓа фактот што секогаш кога, и со кој и да било, зборувам за проверка на невиноста, сите тоа го сметаат за прекршување на човечноста, без каква било дискусија.
12Επιβεβαιώνοντας το γεγονός πως η παραβίαση της ιδιωτικής φύσης μιας γυναίκας αποτελεί πράξη παρενόχλησης, η Michelle λέει στην ίδια ανάρτηση:Потврдувајќи го фактот дека нарушувањето на приватноста на жената е акт на малтретирање Мишел во истата порака изјавува:
13Η απαίτηση από μια γυναίκα να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα σχετικά με την σεξουαλικότητά της με κυβερνητικούς υπαλλήλους είναι παραβίαση της ιδιωτικής της ζωής.Барањето од жената да сподели лични детали за нејзината сексуалност со претставници на владата е нарушување на нејзиното право на приватност.
14Πληροφορίες αναφορικά με την σεξουαλική ζωή ενός ανθρώπου δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενο επικύρωσης από το κράτος, ούτε και πρέπει να χρησιμοποιούνται για να παραποιείται η αξιοπιστία του ατόμου.Информацијата за сексуалниот живот на некој човек не треба да е предмет за казна од страна на државата, ниту пак треба да се искористи за манипулација со кредибилитетот на личноста.
15Πανό από διαδήλωση κατά του SCAF που γράφει: "Οι κόρες μας είναι η Κόκκινη Γραμμή."Знаме за протест против Врховниот совет за вооружени сили на кое пишува: ,,Нашите ќерки се црвена линија''
16Σε άρθρο που πραγματεύεται τις ρίζες της σεξουαλικής παρενόχλησης στην Αίγυπτο, ο Ayman Ashour αναλύει τον αντικειμενικό σκοπό των τεστ παρθενίας από τη δική του σκοπιά:Во објава која се однесува на корените на сексуалното малтретирање во Египет, Ајман Ашур ја разработува целта на овие тестови за проверка на невиноста од негова гледна точка:
17Ο στόχος ήταν ο σεξουαλικός εξευτελισμός και εν τέλει η ατίμωση αυτών των γυναικών.Целта беше сексуално понижување и на крајот засрамување на овие жени.
18Αυτοί που διεξήγαγαν αυτό το κατάπτυστο εγχείρημα ήταν όλοι γνώστες της Αιγυπτιακής υμεναίας εμμονής.Оние кои што ја спроведувале оваа срамна акција биле свесни за опсесијата на Еѓипќаните со хименот.
19Ο όρος αντι-επανάσταση έχει χρησιμοποιηθεί συχνά στην Αίγυπτο τελευταία, και σπάνια έχω δει ένα τόσο ξεκάθαρο παράδειγμα καταφανούς εγκληματικής αντι-επαναστατικής συμπεριφοράς, από αυτή την βάρβαρη και βίαια προσπάθεια επανάκτησης της Ταχρίρ από την κατοχή αυτών των γενναίων και εντιμότατων γυναικών.Терминот против револуција се употребуваше многу во Египет до неодамна, ретко сум видел ваков чист пример на бесрамен криминал против револуционерното однесување, суров и насилен обид да се поврати назад Тахрир од овие паметни и чесни жени.
20Ο Υμένας πάντα υπήρξε ένα αμφιλεγόμενο θέμα στην Αίγυπτο.Хименот секогаш бил предмет за дискусија во Египет.
21Οι κατηγορίες και οι ενέργειες που έγιναν δεν είναι μόνο ένα χαστούκι κατά του Αιγυπτιακού λαού, αλλά και μια παλινδρόμηση για δυο από τις αρχές της επανάστασης - την αξιοπρέπεια και την ελευθερία.Овие обвинувања и преземени акции не се само шлаканица на лицето на подобрата половина на египетскиот народ, но и неуспех на двата принципи на револуцијата - достоинство и слобода.