Sentence alignment for gv-ell-20151024-30279.xml (html) - gv-mkd-20150109-23077.xml (html)

#ellmkd
1Οι δυσκολίες στη μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Νοτιοανατολική Ασία (φωτορεπορτάζ)Проблемите на јавниот превоз во Југоисточна Азија низ фотографии
2Παρά το γεγονός ότι οι νόμοι της Τροχαίας στην Ταϊλάνδη επιβάλλουν τη χρήση κράνους, οδηγός και επιβάτης φαίνεται να τους αψηφούν.Без оглед на тајландските закони кои бараат задолжително носење кацига, и возачот и сопатникот ги игнорираат истите.
3Φωτογραφία από Μάθιου Ρίτσαρντς, © Demotix (10/6/2012)Фотографија на Метју Ричардс, издавачки права @Demotix (10/6/2012)
4Πέρυσι, στο Global Voices είχαμε παρουσιάσει μία φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο και δείχνει μία γυναίκα από το Βιετνάμ να οδηγεί ένα σκούτερ χωρίς να φορά κράνος, ενώ έχει μαζί της συνεπιβάτη ένα παιδί.Пред неколку недели, Глобај Војсис објави вирална фотографија на жена од Виетнам како вози скутер без кацига додека со неа патува и дете.
5Ένα από τα σχόλια που συνόδευσαν τη φωτογραφία έλεγε ότι δείχνει την πραγματική κατάσταση στους δρόμους του Βιετνάμ.Еден од коментарите на фотографијата беше дека тоа ја рефлектира реалната ситуација на улиците во Виетнам.
6Πράγματι, είναι συχνό φαινόμενο να βλέπει κανείς οδηγούς μοτοσικλετών χωρίς κράνος όχι μόνο στο Ανόι, αλλά και σε άλλες πόλεις του Βιετνάμ.Навистина, често може да се забележат возачи на мотори без кациги не само во Ханој, туку и во други градови во Виетнам.
7Αλλά αυτό το θέαμα δεν περιορίζεται στο Βιετνάμ.Но, овој спектакл не е ограничен само на Виетнам.
8Αν ταξιδέψουμε και σε άλλες πόλεις στη Νοτιοανατολική Ασία, μπορούμε να βρούμε παρόμοια παραδείγματα παραβίασης των κανονισμών οδικής ασφάλειας.Доколку пропатуваме низ други градови во Југоисточна Азија, можеме да пронајдеме слични примери на прекршување на сообраќајните правила.
9Η φωτογραφία πάνω πάνω σε αυτό το άρθρο δείχνει έναν άλλο οδηγό μοτοσικλέτας που δε φοράει κράνος, αυτή τη φορά στην Ταϊλάνδη.Фотографијата над написов покажува уште еден возач на скутер без кацига, но овојпат, тоа се случува во Тајланд.
10Χρειάζεται αυστηρή εφαρμογή των κανονισμών οδικής κυκλοφορίας, προκειμένου να μετακινείται με ασφάλεια ο κόσμος.Строга примена на сообраќајните закони е неопходна за заштита на јавната безбедност.
11Αλλά συχνά βλέπουμε ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών, να επιβαίνουν σε οχήματα που ενέχουν μεγάλο κίνδυνο για τη ζωή τους.Но, често можеме да видиме луѓе, вклучително и деца, како се возат со моторни возила кои претставуваат ризик по нивните животи.
12Αποτελούν μία απτή υπενθύμιση της ανεπάρκειας και αναποτελεσματικότητας των μέσων μεταφοράς σε πολλές χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.Тие се цврст потсетник за неадекватните и неефикасните превозни системи во многу држави од Југоисточна Азија.
13Για του λόγου το αληθές, δείτε και τις παρακάτω φωτογραφίες:Погледнете ги фотографиите подолу:
14Βλέπουμε Ταϊλανδέζους μαθητές, καθώς μεταφέρονται στα σπίτια τους πάνω στην οροφή ενός πολυπληθούς φορτηγού.Тајландски деца се враќаат дома од училиште на кровот на преполнет автобус.
15Φωτογραφία από το Μάθιου Ρίτσαρντς , © Demotix (7/18/2013)Фотографија на Метју Ричардс, издавачки права @Demotix (7/18/2013)
16Το ταξίδι στην Καμπότζη μπορεί να γίνει μετά χιλίων βασάνων, ειδικά στα νοτιοανατολικά:Патувањето низ Камбоџа може да биде многу тешко, особено во северо-источниот дел:
17Φωτογραφία από @billherodФотографија на @billherod
18Τα τρένα στην Ινδονησία μπορεί να μεταφέρουν απίθανα πολύ κόσμο κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής:Индонезиските возови можат да бидат пренатрупани за време на шпицот во сообраќајот:
19Επιβάτες τρένου στη Τζακάρτα καθισμένοι στην οροφή, στα πλαϊνά παράθυρα και στριμωγμένοι ανάμεσα στις αποσκευές.Патници со воз во Џакарта седат на кровот на вагон, страничните прозорци и помеѓу вагоните.
20Φωτογραφία από τον wisnu agung prasetyo, © Demotix, (9/29/2010)Фотографија на Вишу Агунг Прасетјо, издавачки права @Demotix, (9/29/2010)
21Η μεταφορά ανθρώπων και αγαθών μέσω τζίπνεϊ (μικρά λεωφορεία που μετασκευάζονται από οχήματα τύπου τζιπ) στις Φιλιππίνες, ακόμα και αν συχνά είναι υπερφορτωμένα:Модифицирани џипови на армијата на САД ги транспортираат луѓето и стоките на Филипините, дури и откако се веќе пренатрупани:
22Το τζίπνεϊ εδώ στην επαρχία είναι περίπου σαν… pic.twitter.com/xSThHDuxP7 Στη Μιανμάρ, ο συγγραφέας Τζέισον Σζεπ διερευνά το απαρχαιωμένο σύστημα μεταφοράς της χώρας:Во Мјанмар, писателот Џејсон Сзеп го испитува прастариот транспортен систем на оваа држава:
23Τα περισσότερα οχήματα, για παράδειγμα, έχουν τη θέση του οδηγού στα δεξιά, απομεινάρι της Βρετανικής αποικιοκρατίας.Повеќето возила, на пример, се со управувач од десната страна, потсетување на британскиот колонијализам.
24Παρ' όλα αυτά οι δρόμοι έχουν δεξιόστροφη κυκλοφορία, παρόμοια με το αμερικανικό σύστημα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ορατότητα και να βρίσκονται οι οδηγοί σε συνεχή επιφυλακή.Сепак на патиштата сообраќајот се одвива по десната страна, слично на американскиот систем, што ја намалува видливоста и ги држи возачите во постојана состојба на готовност.
25Καθώς οι χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας προετοιμάζονται για την οικονομική τους ενοποίηση το 2015, είναι ανάγκη να αναθεωρήσουν και να βελτιώσουν επίσης και τις υπηρεσίες μεταφοράς τους έτσι ώστε να τονώσουν την τοπική ανάπτυξη, την παραγωγικότητα, και κυρίως, να δημιουργήσουν τις συνθήκες για την ασφάλεια των πολιτών τους.Со приближувањето на економската интеграција на југоисточните азиски држави во 2015, тие исто така мораат да ги ревидираат и транспортните ситеми за да промовираат локален развој, продуктивност, и најважно, да ја штитат безбедноста на нивните граѓани.