# | ell | mkd |
---|
1 | Αργεντινή: “Δεν πιστεύω στα σχολεία, πιστεύω στην εκπαίδευση” | Аргентина: „Не верувам во училиштата, но верувам во образованието“ |
2 | Το Educación Viva (“Ζωντανή Εκπαίδευση”) δημοσίευσε το πρώτο από σειρά βίντεο, που προκαλούν τα παραδοσιακά εκπαιδευτικά συστήματα. Έχει τίτλο “Δεν πιστεύω στα Σχολεία, αλλά πιστεύω στην Εκπαίδευση”. | Educación Viva (Образование во живо) го објави првото од своите видеа со наслов „Не верувам во училиштата, но верувам во образованието“, со што ги предизвикува традиционалните образовни системи. |
3 | Στο υποτιτλισμένο βίντεο, περισσότεροι από 20 άνδρες και γυναίκες διαβάζουν δυνατά ένα ποίημα περί του εκπαιδευτικού συστήματος και τι διαφορά έχει από αυτό που πιστεύουν οι ίδιοι πως είναι η εκπαίδευση. | Во видеото со превод, повеќе од 20 мажи и жени на глас читаат поема за образовниот систем и за тоа како тој е различен од нивното сфаќање на образованието. |
4 | Τι θα συμβεί αν σου πω ότι η γνώση δε σημαίνει απαραίτητα και κατανόηση; Ότι η γνώση είναι σημαντική, η απλή απορρόφηση πληροφοριών όμως μας κάνει περισσότερο αδαείς. | Што ќе се случи ако ти кажам дека знаењето не е исто што и разбирањето? Дека знаење е важно, но постојаното впивање на информации нè прави само понеуки. |
5 | Κατανόηση σημαίνει ότι έζησες κάτι και το πέρασες σαν εμπειρία. | Разбирањето е резултат на искуство. |
6 | Γνώση είναι απλά η ικανότητα να το αφομοιώσεις. | Знаењето подразбира акумулирање на информации. |
7 | Η εκπαίδευση μας επιτρέπει να μεγαλώσουμε και να αναπτυχθούμε, τα σχολεία να περνάμε στα διαγωνίσματα και να αποφοιτούμε σαν δούλοι. | Образованието ни овозможува да растеме и да се развиваме, Училиштата - да положуваме испити и да дипломираме како робови. |
8 | Με την εκστρατεία τους, προσπαθούν να παροτρύνουν περισσότερους ανθρώπους να στείλουν τα δικά τους βίντεο ως απάντηση στο ποίημα. | Со својата кампања, тие се обидуваат да привлечат повеќе луѓе да испраќаат свои видеа како одговор на поемата која би требало да е јасно сфатена. |
9 | Θα πρέπει να είναι κατανοητό και προτείνουν τη χρήση της ίδιας μουσικής για τα βίντεό τους, που έχει άδεια Creative Commons. | Нивната препорака е, за своите видеа, луѓето да ја употребат истата музика која е под лиценца на Криејтив Комонс. |
10 | Το δεύτερο μέρος του βίντεο θα δημοσιευτεί προσεχώς. | Во иднина се очекува и вториот дел од видеото. |